• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

گزینه کمیاب خودروهای سایپا / یک سوئیچ برای 3 مدل خودرو! + فیلم

  • کد خبر : 32323
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
گزینه کمیاب خودروهای سایپا / یک سوئیچ برای 3 مدل خودرو!  + فیلم

اخبار اقتصادی، در این فیلم که اولین بار در آذرماه 98 اکران شد، این غرفه دار گفت: فردی می خواهد خودروی پراید 131 بخرد. سایپا از نمایشگاه بازدید کردم و یکی از همکارانمان به اشتباه از سوئیچ تیبا به جای سوئیچ اصلی استفاده کرد و در کمال تعجب سوئیچ تیبا ماشین پراید 131 را باز کرد.

این غرفه دار در ادامه گفت: سپس سوئیچ پراید 131 را روی خودروی تیبا تست کردیم و متوجه شدیم که تیبا را باز می کند. همچنین سوئیچ تیبا را روی خودروی پراید 111 صفر 98 کیلومتر تست کردیم و باز شد و سپس این سه خودرو را روی هم تست کردیم و متوجه شدیم که سوئیچ های این خودروها نه تنها درهای یکدیگر را باز می کنند، بلکه آنها را نیز باز می کند. شروع کنید. ماشین ها روشن می شوند.

شایان ذکر است از دهه 80 شمسی که استانداردهای اجباری تولید خودرو در ایران وجود داشته است، نصب ایموبلایزر و هوشمند بودن سوئیچ خودرو برای تمامی خودروها اجباری شده است، چگونه ممکن است این امکان ایمنی در خودروهای سایپا وجود نداشته باشد. اواخر دهه 1990؟ و با این توصیف مردم احساس امنیت نمی کنند و در هر زمان احتمال سرقت خودرو توسط افراد سودجو و با تجربه وجود دارد، آیا شرکت سایپا و مراجع استاندارد مستقر در شرکت های خودروسازی می توانند به مردم اطمینان دهند زیرا تولیدات فعلی اینطور نیست؟ آیا ما این مشکل را داریم و نظارت و پاسخگویی دقیقی وجود دارد؟ یا باید منتظر بمانیم تا مانند این مورد، مردم به طور تصادفی به ایرادات خودروهای جدید تولید شده در کشور پی ببرند و مانند محصولات بی کیفیت ایران خودرو و سایپا، در ماه های اخیر ویدئوهایی از این نوآوری ها و شاهکارها در فضای مجازی راه اندازی شده است آیا در شرکت های ملی حضور دارید؟

آنچه مشخص است این است که اگر این ایرادات فنی در محصولات خودروسازان کشورهای دیگر مشاهده می شد، مدیریت خودروسازان رسما از مشتریان و مردم عذرخواهی می کردند و با فراخوان عمومی دیگری این نقص را به اطلاع مشتریان می رساندند. و همچنان از موضوع آگاه بود.

اما مورد خودروسازان به اصطلاح داخلی و حتی شرکت های چینی در ایران با سایر خودروسازان دنیا متفاوت است و با توجه به سوابق ضعیف این شرکت ها از نظر مشتری مداری، مسئولیتی به حساب نمی آیند و نمی کنند. فقط خودروسازان، بلکه مدیر اصلی آنها، وزارت امنیت و سایر سازمان ها و نهادها مانند سازمان حامی، شورای رقابت، نهادهای نظارتی و … مثل همیشه توپ را در میدان دیگری می اندازند و در نهایت سازمان بهداشت جهانی؟ کی بود، من نبودم

نمونه های دیگر را در این خبر ببینید: بازی ایران خودرو و سایپا با جان و مال مردم/ تولید ملی یا توهین ملی!

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=32323

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.