• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
2

بازار ارز و طلا یخ زد/ برآیند صفر تغییر قیمت‌ها

  • کد خبر : 43789
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
بازار ارز و طلا یخ زد/ برآیند صفر تغییر قیمت‌ها

اکو ایران: در سایه رکود تجاری و کمبود مشتری، قیمت ها در بازار ارز و طلا متضرر شدند و برخی از بازارها نسبت به هفته گذشته تغییر قیمتی را ثبت نکردند.

بازار ارز و طلا در این هفته تقریبا تعطیل بود و نتیجه تغییرات قیمت در بازار ارز و طلا نزدیک به صفر بود زیرا قیمت ها در بازار ارز و طلا در هفته جاری در روزهای دوشنبه و چهارشنبه تعطیلات تحت الشعاع قرار گرفتند. و در سایه رکود تجاری و کمبود مشتری، قیمت ها در این بازار متضرر شد، برخی از بازارها نسبت به هفته گذشته تغییر قیمتی را ثبت نکردند.

در آخرین روز معاملاتی این هفته، عملکرد هیچ یک از اقلام بازار ارز و طلا حتی به یک درصد هم نرسید.

معاملات اقلام طلا در این هفته منجمد شد و قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه یک گرمی در روز پنجشنبه نسبت به مدت مشابه هفته قبل تغییری نکرد و حتی حباب اقلام طلا نیز تغییری نکرد و ایستاد محکم محدوده دوره مشابه هفته قبل سکه امامی با افزایش 150 هزار تومانی در دوره هفتگی رشد سه دهم درصدی را به ثبت رساند، اما حباب سکه امامی از محدوده 18 درصد آغاز و در همین حد به پایان رسید. بیشترین حباب پولی در ماه گذشته 20 درصد و کمترین حباب 16 درصد است.

تغییرات سطح حباب درهم در این هفته بیشتر از تغییرات قیمت درهم بود، حباب درهم نسبت به مدت مشابه هفته گذشته 244 تومان افزایش را ثبت کرد اما قیمت درهم تنها 80 تومان افزایش یافت. ، حباب درهم در محدوده 311 تومان قرار دارد که بیشترین مقدار حباب است. در یک ماه گذشته معمولا حباب درهم در محدوده مثبت و منفی 200 تومان است و احتمالاً افزایش حباب درهم است. به دلیل تعطیلات آخر هفته و عدم انجام معاملات عادی.

دلار تهران در این هفته تنها 50 تومان افزایش یافت و تتر نیز 88 تومان افزایش را به ثبت رساند. دلار تهران در مرکز کانال 59 هزار تومانی قرار دارد و این هفته نتوانست کانال 60 هزار تومانی را بشکند.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43789

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.