• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

قطع گاز 4600 خانه خالی در یک استان

  • کد خبر : 32884
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
قطع گاز 4600 خانه خالی در یک استان

قاسم مایلی رستمی درباره مصرف گاز در مازندران وی گفت: از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاه های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف، گاز بیش از 4 هزار و 600 ویلا را قطع کرده ایم.

و افزود: البته در راستای اجرای این طرح، قطع گاز ویلاها، ادارات، اماکن مذهبی، مساجد و سطح منازل دارای استخر و پرمصرف در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به پایش 20 هزار روستای استان افزود: به 3 هزار روستا نیز تذکر دادیم.

مایلی رستمی با اعلام اینکه در این مدت حدود 4600 ویلا را که حضور نداشتند اما مصرف کننده بودند، گاز قطع کردیم و افزود: مصرف آنها نیز گرمایش و استخر بوده است. باید گفت که معمولاً ویلاهای کوچکتر رعایت می کنند اما ویلاهای بزرگتر وسایل گرمایشی را روشن می گذارند تا در زمان حضور دچار مشکل گرما نشوند.

وی پس از تصریح اینکه پیک مصرف گاز در استان مازندران بین ساعت 18 تا 12 ظهر است، تصریح کرد: در بحث تجاری از واحدها خواسته شد طبق دستورالعمل نسبت به خاموشی سیستم های گرمایشی بعد از ظهر اقدام کنند. از ساعت 18:00 در صورت عدم رعایت بالاترین نرخ در بخش خانگی جریمه شده و جریان گاز آنها قطع خواهد شد.

مایلی رستمی با تاکید بر اینکه توجه به اصول مدیریت مصرف، پایداری واحدهای خانگی، صنعتی و نیروگاهی را تضمین می کند، گفت: با توجه به ملی بودن شبکه گاز کشور و لزوم نظارت و کنترل مصرف، علاوه بر جریمه گاز مشترکین پرمصرف با انشعاب به دلیل برخورد غیرمجاز گاز قانونی می شود.

فارس

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=32884

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.