• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

فوری: طرح جدید فروش اقساطی انواع خودرو های داخلی در آرشا خودرو با اقساط 35 ماهه

  • کد خبر : 34560
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
فوری: طرح جدید فروش اقساطی انواع خودرو های داخلی در آرشا خودرو با اقساط 35 ماهه

در شرایطی که سرمایه کافی برای خرید نقدی خودرو وجود نداشته باشد، طرح‌‌های اقساطی یک فرصت شگفت‌انگیز است. البته مهم است که ارایه دهنده طرح کدام مجموعه باشد و طرح فروش اقساطی خودرو با چه شرایطی ارایه شود. خبر خوب اینکه آرشا خودرو عرضه محصولات ایرانی را با شرایط ویژه و اقساط 35 ماهه در دستور کار قرار داده است.

مزایای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو چیست

خرید خودرو به‌ روش اقساطی در مقابل پرداخت نقدی مزیت‌هایی دارد که می‌تواند برای خریداران جذاب باشد. اولین مزیت این روش، حفظ سرمایه و موجودی حساب خریدار است. با قسط بندی کردن مبلغ خودرو، فشار مالی که بر دوش خریداران است، کاهش می‌یابد و این امکان را به آن‌ها می‌دهد که خودرویی را که نیاز دارند با صرف کمترین هزینه خریداری کنند. دیگر مزیت شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو، افزایش قابلیت دسترسی به خودروهاست. اگر بنا باشد برخی از افراد کم درآمد خودرو را به صورت نقدی بخرند، باید سراغ ماشین‌های بی‌کیفیت‌تر یا دست دوم بروند. با این حال شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا، باعث می‌شود تا خریدارانی که نمی‌توانند یکباره مبلغ نقدی خودرو مورد نظرشان را پرداخت کنند به سراغ ماشین دلخواهشان بروند.

از طرفی هر چقدر که تقاضا برای شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو بیشتر باشد، باعث می‌شود که شرکت‌های خودروسازی گستره عرضه خودروهای خود را افزایش دهند و در نتیجه امکان خرید بیشتری برای متقاضیان فراهم کنند.

علاوه بر همه این موارد، شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو داخلی، تأثیر مستقیمی بر پویایی و رشد اقتصاد کشور دارد. با افزایش تقاضا برای خودروها، نیروی کار بیشتری جذب خواهند شد و صنعت خودروسازی رونق خواهد گرفت. همچنین با افزایش تقاضا برای خدمات مربوط به خودرو مانند نگهداری، تعمیر و قطعات یدکی، صنعت مرتبط نیز توسعه خواهد یافت. در نتیجه، خرید خودرو به شیوه ‌اقساطی یک روش موثر برای افزایش رونق اقتصادی و اشتغالزایی است.

خرید خودرو داخلی چگونه به اقتصاد کشور کمک می‌کند

یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در تقویت اقتصاد هر کشوری، رونق صنعت خودروسازی و خرید محصولات تولید داخل است. وجود یک بازار قوی برای خودروهای داخلی به رونق صنعت خودرو کمک می‌کند و در نتیجه، اشتغال زایی و درآمدزایی را در کشور بهبود می‌بخشد. هنگامی که مردم تمایل بیشتری برای شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا داشته باشند، در واقع مبلغ تمام شده خودرو درون کشور می‌ماند. این منجر به رونق اقتصاد می‌شود و پول در داخل کشور به چرخش در می‌آید. از طرفی بازار داخلی متکی به خودروهای داخلی می‌شود و به تولیدکنندگان محلی نیز کمک می‌کند که متناسب با نیازهای بازار ماشین تولید کنند.

از سویی افزایش تقاضا برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو، موجب افزایش تقاضا برای قطعات و ملزومات خودرو می‌شود که درنهایت به توسعه صنایع مرتبط مانند صافکاری، رنگ‌آمیزی، مکانیکی، برق خودرو، جلوبندی سازی، لوازم یدکی فروشی و … کمک می‌کند.

این نکته را هم نباید از یاد برد که با افزایش شرکت مردم در طرح‌های فروش اقساطی خودرو داخلی، وابستگی کشور به واردات کم می‌شود و در نتیجه، ریسک‌های قیمتی مرتبط با تغییر نرخ ارز و تحریم‌ها نیز کاهش می‌یابد.

خودرو صفر ایرانی بخریم یا خودرو دست دوم چینی

هنگام خرید خودرو در بین گزینه‌های مختلفی که مطرح می‌شود، یکی از مهم‌ترین چالش‌ها میان خرید خودروهای صفر و دست دوم است. خرید یک خودرو صفر ایرانی مزایای زیادی دارد. در واقع این خودروها با نوع آب و هوا و جاده‌های ایران سازگارتر هستند و نیاز کمتری به تعمیرات دارند. همچنین با شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو داخلی برای خرید یک خودرو صفر، قابلیت انتخاب رنگ و نوع مدل را دارید، در حالی که برای خرید خودرو کار کرده باید بسیاری از اولویت‌های خود را کنار بگذارید.

با این حال خودروهای دست دوم چینی به قیمتی مناسب‌تر در بازار عرضه می‌شوند، اما باید یادتان باشد که هزینه تعمیر و نگهداری این خودروها به مراتب بیشتر از ماشین‌های ایرانی است و برخی از قطعات یدکی آن‌ها به راحتی در بازار قابل دسترسی نیست. بنابراین تصمیم نهایی بین شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو صفر داخلی و خرید یک خودرو دست دوم چینی به عوامل مختلفی مانند بودجه شما، نیازها، انتظارات شما از یک ماشین و سلیقه شما بستگی دارد. با این حال همیشه خرید ماشین صفر و بوی کابین نو، حس و حال بهتری برای مالک در پی دارد.

مراحل خرید اقساطی خودرو در آرشا خودرو

مراحل شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو در آرشا خودرو به قدری راحت است که تجربه‌ای ساده و دلچسب برای خریداران بر جای می‌گذارد. این مراحل به شرح زیر است:

1. مشتری ابتدا محصول مورد نظر خود را از بین مدل‌های متنوع خودروهای این مجموعه انتخاب می‌کند. سپس از طریق تماس با مراکز فروش مجموعه یا درج کامنت در وب‌سایت رسمی آرشا خودرو با کارشناسان گفتگو می‌کند.

2. سپس مبلغ و شرایط پرداخت را با کارشناسان فروش آرشا خودرو مشاوره و تعیین می‌کند.

3. پس از تایید امکان اقساطی کردن خرید، پیشنهاد نهایی به مشتری ارائه می‌شود و در صورت تایید، قرارداد شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو یا سایپا برای طرفین تنظیم می‌شود.

4. سپس مشتری با در دست داشتن مدارک مورد نیاز در دفتر این مرکز حاضر می‌شود، مبلغ پیش پرداخت را می‌پردازد و مابقی را براساس شرایط تعیین شده در قرارداد به‌ صورت اقساطی تسویه حساب می‌نماید.

5. در پایان فرآیند، پس از پرداخت کامل تمام اقساط، مشتری مالک رسمی خودرو می‌شود.

با شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو که توسط آرشا خودرو ارائه شده است، هر فردی می‌تواند به راحتی به خودروی دلخواهش دست یابد و هزینه‌ها را برای مدت زمان مد نظر خود تقسیم کند.

شرایط ویژه آرشا خودرو برای فروش اقساطی خودروهای داخلی

چنانچه متقاضی خرید خودرو تولید داخل به شیوه قسطی از آرشا خودرو هستید، از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

  • اقساط بلند 35 ماهه

  • حداقل پیش پرداخت

  • تحویل فوری

  • تنظیم قرارداد قانونی

  • ارایه رسید معتبر در برابر پرداخت‌ها

  • عمل با تمامی تعهدات توسط فروشنده

  • مشاوره رایگان

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در طرح فروش اقساطی خودرو با مراکز فروش آرشا خودرو تماس حاصل نمایید.

ادرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای آیت الله کاشانی – بوستان یکم – پلاک 6 – آرشا خودرو

تلفن :02148000998

منبع: آرشاخودرو – arshakhodro.com

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=34560

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.