• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

شاخص کل بورس امروز یکشنبه 20 هزار واحد افت کرد

  • کد خبر : 39604
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
شاخص کل بورس امروز یکشنبه 20 هزار واحد افت کرد

به گزارش اخبار اقتصادی، بورس در دومین روز کاری هفته به کار خود پایان داد، هرچند دامنه نوسانات همچنان محدود بود، اما اکثر سهام در بازار با صف فروش به کار خود پایان دادند. در عین حال، تحلیل معاملات دیروز نیز نشان می دهد که پول زیادی از بازار خارج می شود.

بنابراین گزارش، در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با افت 20 هزار واحدی به رقم 2 میلیون و 77 هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن با افت 4 هزار و 300 واحدی به حداکثر 685 هزار واحد رسید.

گفتنی است، سه نماد “فارس”، “فولاد” و “فملی” بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس و سه نماد “آریا”، “شگویا” و “فقیر” بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند. شاخص فرابورس، همچنین سه نماد «فولاد»، «فملی» و «وبملت» سه نماد پرمعامله در بورس و نمادهای «بلمولد»، «سامان» و «فاذر» سه نماد پرمعامله بودند. نمادهای موجود در بازار خارج از بورس.

لازم به ذکر است ارزش معاملات خرد در بازار فعلی مورخ 15 اردیبهشت 1403 2.2 میلیارد تومان بوده است. گفتنی است امروز حقیقی ها حدود 793 میلیارد تومان به بورس تزریق کردند.

در بازار فعلی 33 نماد در محدوده مثبت و 434 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس نیز 96 نماد در محدوده مثبت و 255 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39604

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.