• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

افتتاح مسکن مهر پردیس بدون آب و برق و گاز

  • کد خبر : 31306
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
افتتاح مسکن مهر پردیس بدون آب و برق و گاز

اوایل مهرماه امسال خلیل محبته مدیرعامل شرکت عمران شهر نیو پردیس در مراسم کلنگ زنی 10000 واحد خانه بیشتر این شهر گفت: امروز شاهد افتتاح واقعی پروژه های مسکن مهر هستیم. ساخت این واحدها از سال 90 آغاز شد و متقاضیان 10 سال است که هزینه تسهیلات را پرداخت می کنند.

وی افزود: زیربنای مفید این واحدها 80 تا 85 متر مربع است.

مدیرکل عمران شهر پردیس با یادآوری اینکه برخی پروژه ها از سال 98 آماده بود اما به متقاضیان تحویل داده نشد، گفت: با افتتاح امروز 19 هزار و 821 مسکن در پردیس باقی می ماند.

محبت خواه خواستار حمایت صندوق ملی مسکن برای تامین مالی شد و با اعلام اینکه تا پاییز 7000 مسکن دیگر به متقاضیان تحویل می شود، افزود: پکیج و رادیاتور از جمله تعهدات پروژه هایی است که انشالله محقق می شود.

در حاشیه این مراسم چند نفر از مالکان مسکن مهر از اقدامات شرکت عمران پردیس در خصوص افتتاح منازل ناتمام در این پروژه گلایه کردند.

یکی از این مالکان می گوید: اکثر واحدهایی که مهرماه امسال در پردیس افتتاح شدند آب، برق و گاز ندارند. همچنین به دلیل عدم تامین پکیج و رادیاتور توسط شرکت عمران پردیس تاکنون بخش زیادی از واحدهای فاز 11 قابل تحویل و تصرف نمی باشد.

وی تصریح کرد: در پروژه های کوزو تامین پکیج و رادیاتور بر اساس قراردادهای مسکن مهر بر عهده پیمانکار است. از طرفی تا تحویل بسته عملا امکان تحویل مسکن مهر وجود ندارد. شرکت گاز تنها در صورت نصب پکیج و رادیاتور در واحدها تاییدیه گاز را صادر می کند.

وی گفت: این در حالی است که طی دو ماه گذشته شرکت عمران پردیس نتوانسته به تعهدات خود در این زمینه عمل کند.

تسنیم

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=31306

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.