• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6

آیا اعضای هیئت مدیره با تولید بالا دستمزد می گیرند؟

  • کد خبر : 25782
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۳:۳۶
آیا اعضای هیئت مدیره با تولید بالا دستمزد می گیرند؟

مدیرعامل سازمان خصوصی سازی گفت: تخصیص حق الزحمه 7 نفر از اعضای محترم شورای عالی تولید از جمله روسای عالی رتبه قوای سه گانه از محل منابع نه تنها بر اساس مبانی نادرست بوده و می باشد. درست نیست، اما در آینده وجود نخواهد داشت و اعضای هیئت مدیره Aalai هیچ پاداشی برای تولید دریافت نمی کنند.

به گزارش اخبار اقتصادی به نقل از ایرنا، «ملک رحمتی» خاطرنشان کرد: اجرای مصوبه تولید دارایی های راکد و پروژه های نیمه تمام دولت با تجربه در نشست سران قوا با سه انجام شد. موافقت مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر حفظ امنیت سرمایه گذاری را در دستور کار مدیران و اعضای هیأت مدیره پرمخاطب قرار داده است.

با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی در سال 1398 و تاکید ایشان بر لزوم همکاری وزارتخانه ها برای فروش دارایی ها و شرکت های دولتی در برنامه تولید. وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب ضرورت اجرای این طرح را یک عزم اسلامی و حکومتی معرفی کردند و با پیش بینی حساسیت بالای این طرح می‌گویند: می‌توانید کمیته‌ای را به نام این شورا تعیین کنید. شورای هماهنگی سران سه قوه) برای تعیین مقدار مشخصی از کالاهایی که باید فروخته شود.” هیئت معتمد خود را تشکیل دهید که به این معنا متعهد است و به این هیئت برای تصمیم گیری اعتماد کنید. البته آنها باید در چنین مواردی عمل کنند. راهی که امنیت سرمایه گذاری ها را تضمین می کند».

منبع اقتصاد آنلاین

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=25782

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.