• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

خوشحالی روستاییان و اهالی رودبار از افتتاح اتوبان منجیل – رودبار

  • کد خبر : 37749
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
خوشحالی روستاییان و اهالی رودبار از افتتاح اتوبان منجیل – رودبار

به گزارش اخبار اقتصادی، در نشست خبری «معاونان و روسای سازمان ها و شرکت های تابعه حوزه حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی» با موضوع گزارش خدمات، اقدامات و عملکرد سفرهای نوروزی 1403 که برگزار شد. جشن امروز در وزارت راه و شهرسازی سردار هادیان فرمعاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی رکنا در پاسخ به سوال خبرنگار که با افتتاحیه بزرگراه منجیل – رودبار آیا برای جلوگیری از آسیب به معیشت زیتون فروشان رودبار تدابیری اندیشیده شده است؟ وی گفت: این بزرگراه رفت و برگشت است اما در حال حاضر باند جنوب به شمال باز شده است.

وی در ادامه گفت: این طرح از ابتدا یک خطه بوده و مسیر رفت و برگشت از داخل شهرستان رودبار خواهد بود تا به کسب و کار مردم آسیب نرسد.

هادیان فر افزود: به طور معمول در مسیر قزوین مردم سوغاتی مانند زیتون و کلوچه نمی خرند. بنابراین باند جنوب به شمال باز شد و ازدحام و مشکلات ترافیکی برطرف شد و مردم در بازگشت از شهر باز می گردند و می توانند خرید کنند و اکنون رضایت مردم و کسبه حاصل شده است.

به گزارش اخبار اقتصادی، بزرگراه منجیل – رودبار در 30 اسفند 1402 به طول 8.2 کیلومتر با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37749

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.