• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6

خرید از سایت علی بابا و آمازون با وانیکس

  • کد خبر : 32695
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
خرید از سایت علی بابا و آمازون با وانیکس

اگر قصد خرید از علی بابا و آمازون دارید، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند تا خریدی آسان و سریع را با واسطه‌گری وانیکس داشته باشید. با توجه به تحریم‌های اخیر و عدم دسترسی برای پرداخت‌های مالی، کاربران ایرانی با محدودیت‌های پرداخت مواجه شده‌اند؛ چرا که می‌بایست به حساب پی‌پال و دیگر حساب‌های شبکه پرداخت جهانی متصل باشید.

نگران نباشید وانیکس این مشکل را برای هموطنان حل کرده است. شما می‌توانید با همراهی این شرکت بازرگانی معتبر، خرید خود را از سایت‌های بین‌المللی مانند آمازون و علی بابا انجام دهید. در این مقاله به چگونگی روند پروسه خرید می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

چرا خرید از سایت علی بابا و آمازون با وانیکس؟

در پروسه خرید از علی بابا و آمازون دچار مشکلات رایج خریدهای آنلاین و مجازی نخواهید شد. انتخاب این سایت‌ها با نقش واسطه‌گری این شرکت، بهترین روش خرید برای فعالان بازار تجارت یا حتی کسانی است که قصد دارند اجناس را جزیی خریداری کنند.

علی بابا و آمازون به منزله یک فروشگاه بزرگ هستند که اجناس کوچک تا بزرگ فروشندگان را به تمام مشتریان در جهان عرضه می‌کنند. برای خرید از این سایت‌ها باید ابتدا دارای حساب پی‌پال باشید، سپس تجربه و مهارت کافی! بدون شک فردی که بار اول است.

قصد خرید از این سایت را داشته باشد دچار مشکلاتی از قبیل پرداخت‌های آنلاین و عدم اطمینان کامل به اجناس و.‌‌.. خواهد شد لذا شرکت بازرگانی وانیکس با داشتن تجربه و مهارت کافی و همچنین داشتن رابط در خارج از کشور، خرید شما را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد.

روش خرید از سایت علی بابا با وانیکس

احتمالا سوال شما این است برای خرید از سایت علی بابا با کمک وانیکس چه کاری باید انجام داد؟ در زیر به مراحل خرید اشاره می کنیم.

  • گام نخست، انتخاب کالا؛ در گام اول پس از آن‌که به سایت علی بابا وارد شدید، کالای موردنظر خود را انتخاب می‌کنید. برای این‌کار نام محصول خود را در قسمت جستجو وارد می‌کنید. نتیجه جستجو از یک تا ده‌ها محصول است که روی محصول موردنظر خود کلیک می‌کنید.

  • پس از انتخاب محصول و کلیک بر روی نام آن، به صفحه جزییات کالا وارد می‌شوید، مشخصات و ویژگی‌های کالا برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. البته نظرات، عکس‌ها و تمام جوانب ظاهری و فنی محصول برای شما قابل مشاهده است. پس از تصمیم‌گیری به خرید بر روی افزودن محصول کلیک می‌کنید و کالا به سبد شما اضافه می‌شود.

  • گام سوم، مهم‌ترین گام در روند خرید است چراکه نقش شرکت بازرگانی وانیکس در این مرحله پررنگ‌تر می‌شود. شما بعد از اضافه کردن محصول باید روی گزینه پرداخت بزنید و با حساب Alipay هزینه را پرداخت کنید لذا وانیکس با دسترسی کامل و مهارت بی‌نظیر تمام این مراحل را برای شما انجام خواهد داد.

خرید از آمازون با وانیکس

خرید از آمازون با وانیکس همانند خرید از سایت علی بابا به سهولت انجام می‌شود، ابتدا در یک توضیح مختصر به معرفی سایت آمازون می‌پردازیم سپس به مزایای خرید از آمازون با کمک شرکت وانیکس می‌پردازیم.

آمازون پلتفرمی است که عرضه محصولات فروشندگان در تمام نقاط جهان را برای مشتریان بر‌عهده گرفته است. هرچند این سایت رقیب‌های فراوانی دارد اما همانند علی بابا در صدر انتخاب مشتریان قرار گرفته است، دفتر این سایت در کشور آمریکا است.

در این سایت نیز مانند سایت علی بابا، باید به حساب بین‌المللی پرداخت مالی وصل شوید که شرایط را برای مشتریان ایرانی دشوار می‌کند، شرکت وانیکس می‌تواند به‌عنوان واسطه‌ای معتبر همانند مراحلی که برای سایت علی بابا ذکر شد، کار را برای شما آسان کند.

در ادامه می‌پردازیم به این که آمازون چه ویژگی‌هایی دارد که انگیزه خرید ایرانیان از این سایت شده‌است؟

  • داشتن محصولات متنوع؛ تنوع محصولات اولین انگیزه برای خرید از این سایت آمریکایی است از کالاهای دیجیتال گرفته مانند گوشی تلفن، اسپیکر، لپ تاب، کنسول تا محصولاتی از قبیل لباس، کفش و جواهرات همه را در این سایت را می‌توانید خریداری کنید.

  • تخفیف‌های جذاب؛ در این سایت شاهد تخفیف‌های هیجان‌انگیز هستید، در مناسبت‌های مختلف مانند اعیاد مذهبی و جشن‌های کریسمس یا بلک فرایدی؛ این سایت تخفیف‌های خوبی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است‌‌. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند خریدهای خود را از این سایت و در روزهای خاص انجام دهند.

  • تضمین کیفیت؛ این گزینه برای کسانی که تمایل دارند کالای اصل داشته باشند بسیار مهم است. در این سایت لیست برندهای پرفروش را می‌توانید مشاهده کنید و از میزان محبوبیت آن‌ها میان برندهای مختلف مطلع شوید.

بهترین راه خرید از سایت علی بابا و آمازون چیست؟

با توجه به محدودیت‌های اعمال شده به دلیل تحریم‌ها خرید از علی بابا و آمازون با وانیکس بهترین روش برای خرید است. شما با نقش واسطه این شرکت می‌توانید خریدی حرفه‌ای را تجربه کنید. چراکه این بازرگانی با تخصصی که در این زمینه دارد، به‌همراه تیم حرفه‌ای خود شرایط خریدی رضایت‌بخش را برای شما فراهم می‌کند.

به طور مثال؛ شما می‌دانستید برای این‌که کالای شما در نهایت سرعت برای شما ارسال شود، باید دارای اکانت پرایم باشید؟ این حساب تجربه‌ای نو را برای کاربران خود فراهم می‌کند‌؛ آیا از گزینه اسپانسری در این سایت مطلع بودید؟ احتمالا پاسخ شما منفی است.

البته بدیهی به نظر می‌آید چراکه این سایت، سایتی خارجی است که به‌دلیل عدم شناخت کاربران ایرانی بسیاری از امکانات آن به درستی برای آن‌ها شناخته شده نیست. با توجه به نکات ذکرشده وانیکس بهترین همراه شما در این مسیر از صفر تا صد، خواهد بود.

سخن پایانی

خرید از علی بابا و آمازون خریدی هوشمندانه و معقولانه را برای شما فراهم می‌کند. به دلیل این‌که شما به سهولت سایت‌های ایرانی نمی‌توانید خرید خود را در سایت‌های مذکور انجام دهید؛ لذا نیاز به یک واسطه ضروری محسوب می‌شود.

ما در این مقاله قصد داشتیم شما را با دو سایت معتبر و محبوب از نظر کاربران آشنا کنیم و همچنین واسطه معتبری را به نام شرکت بازرگانی وانیکس را به شما معرفی کنیم تا دچار پشیمانی پس از خرید نشوید. اینک اگر در این باب سوالی دارید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه وانیکس در میان بگذارید.

منبع:

https://1xcompany.com/alibaba/

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=32695

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.