• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

توطئه اسرائیل در حادثه خط گازرسانی به سرعت ترمیم شد

  • کد خبر : 35773
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
توطئه اسرائیل در حادثه خط گازرسانی به سرعت ترمیم شد

جواد اوجی امروز (چهارشنبه 2 اسفند) در حاشیه جلسه هیئت مدیره وی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: دشمن قصد داشت گاز خانگی شهرک را به چالش بکشد و الحمدلله ما آمادگی کامل داشتیم و این بدعهدی دشمن بدون اینکه اتفاقی در شهرها و روستاها بیفتد خنثی شد. خطوط گازرسانی آنها به سرعت تعمیر شدند.

وی افزود: پس از گذشت دو ساعت از انفجار، همکاران ما شروع به کار کردند و خطوط عملیاتی است و توطئه غاصب اسرائیل به نتیجه نرسید و تنها چند خط لوله آسیب دید و این توطئه خنثی شد.

خط لوله گاز به پاکستان وی تصریح کرد: خط لوله هفتم گاز از عسلویه تا چابهار امتداد دارد و بخشی از این گاز برای صادرات در نظر گرفته شده است. طول این خط لوله 56 اینچ است و کوچ روزانه 120 میلیون متر مکعب گاز را انتقال می دهد که بخشی از آن به پاکستان صادر می شود. این قرارداد 10 سال پیش امضا شد، اما به دلیل تحریم ها، طرف پاکستانی آن را اجرا نکرد و در دولت قبل نیز نواقصی وجود داشت، اما اکنون مذاکراتی با پاکستان انجام شده و آنها علاقه مند به احیای این طرح هستند و ما آمادگی داریم. . زمانی که پاکستان عملیات اجرای قانون خود را آغاز کند، ما نیز اقدام خواهیم کرد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=35773

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.