• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1

اعزام شرکت های دانش بنیان به هند/ وعده 11 هزار شغل با حمایت شرکت های دانش بنیان

  • کد خبر : 31285
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
اعزام شرکت های دانش بنیان به هند/ وعده 11 هزار شغل با حمایت شرکت های دانش بنیان

اکوایران: قائم مقام بنیاد از ایجاد ۱۱ هزار شغل در سایه حمایت شرکت های دانش بنیان ایرانی خبر داد.

اخبار اقتصادی: محسن مردعلی قائم مقام بنیاد برکت از حمایت بنیاد برکت از شرکت های دانش بنیان در راستای توانمندسازی اقتصادی مناطق محروم خبر داد و همچنین از حمایت 1250 شرکت دانش بنیان از طریق اشتغال زایی خبر خبر داد. . پروژه هایی که بیش از 11 هزار نفر در این راه مشغول به کار شده اند.

مردعلی با بیان اینکه بیش از یک میلیارد تن سرمایه در حوزه بنگاه های دانش بنیان سرمایه گذاری شده است، تصریح کرد: مجموع اقدامات در حوزه بنگاه های دانش بنیان در تمامی حوزه های کشاورزی، خدماتی و صنعتی و … انجام شده است. محصولات شرکت های دانش بنیان توانسته اند به بازارهای هدف صادراتی دست یابند و بر اساس ارزیابی انجام شده محصولات به بیش از 30 کشور جهان صادر می شود.

بر اساس سیاست بنیاد برکت در سال جاری در راستای اجرای طرح های اشتغال زایی در حوزه زنجیره های سبز و آبی از شرکت های دانش بنیان این حوزه نیز حمایت شد.

لازم به ذکر است بنیاد برکت یک سازمان شبه دولتی زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام است که در زمینه اشتغال زایی و اجرای پروژه های عمرانی فعالیت می کند.

همچنین مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، هیاتی از شرکت های تجاری و فناوری را برای بازدید از شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه شهرهای هوشمند هند به این کشور اعزام می کند. بازدید از نمایشگاه شهر هوشمند هند و حضور نمایندگان شرکت در جلسات B2B از جمله برنامه های تیم اعزامی است.

فناوران فعال در حوزه های شهرسازی، حمل و نقل، تلفن همراه، صنعت بازی، انرژی، آب و فناوری مالی می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت علمی رئیس جمهور، یک هیئت تجاری و فناوری ایرانی در تاریخ 5 دی ماه 1402 به این کشور اعزام می شود و نمایشگاه شهرهای هوشمند هند نیز از 7 تا 29 دی ماه برگزار می شود.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=31285

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.