• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6

دو برابر شدن کارت رایگان پمپ بنزین در نوروز/ افزایش 9 درصدی مصرف بنزین و توزیع 108 میلیون لیتری در اولین روز سال

  • کد خبر : 37071
  • ۰۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
دو برابر شدن کارت رایگان پمپ بنزین در نوروز/ افزایش 9 درصدی مصرف بنزین و توزیع 108 میلیون لیتری در اولین روز سال

اخبار اقتصادی، علی اکبر عامری در این خصوص گفت: برای تامین سوخت به مسافران نوروزی تعداد کارت های رایگان در جایگاه های سراسر کشور در ایام نوروز 1.5 تا 2 برابر شد و تعداد نازل های عرضه رایگان بنزین در جایگاه ها نیز در برخی مناطق 2 برابر شد.

وی افزود: در اسفند ماه 1402 تعداد کافی کارت آزاد تولید و به مناطق سی و هفتم شرکت در سراسر کشور ارسال شد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تاکید کرد: همکاران ما روزانه بیش از 4300 نقطه را بازدید و با هماهنگی ستاد و مناطق ایرادات را شناسایی، بررسی و رفع می کنند.

عرب امیری بیان کرد: با توجه به پیش بینی بارندگی های نوروزی سازمان هواشناسی، اقدامات لازم برای تامین محصولات مورد نیاز در مناطق سردسیر و آماده سازی انبارها انجام شده است تا انشالله کمبودی در این زمینه نداشته باشیم.

توزیع روزانه 5 میلیون و 506 هزار لیتر سوخت هواپیما در ایام نوروز

وی همچنین از توزیع روزانه 5 میلیون و 506 هزار لیتر سوخت هوانوردی در مراکز سوخت رسانی این شرکت در ایام نوروز با توجه به افزایش تعداد پروازها از میانگین روزانه 560 پرواز به 790 پرواز خبر داد و گفت: حجم توزیع سوخت هواپیما در روزهای عادی سال به طور متوسط ​​روزانه 3 میلیون و 900 هزار لیتر است.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی افزود: با توجه به افزایش سفرهای هوایی در این ایام، خودروهای سوخت رسان بیشتری به مراکز سوخت رسانی کشور به ویژه در جزایر کیش و قشم ارسال شده است.

ذخیره سازی و برنامه ریزی ویژه برای سوخت گیری در جزیره قشم

عرب عامری همچنین از برنامه ریزی ویژه برای سوخت رسانی به جزیره قشم مطابق با پیش بینی افزایش سفر خبر داد و اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده در اسفند 1402 و جلسات متعدد با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انجام می شود. سوخت رسانی ویژه به جزیره قشم. در سال 1403 به دلیل افزایش مسافر در ایام نوروز در دستور کار قرار گرفت.

اضافه شد: ارائه کارت رایگان کافی برای جایگاه ها، برنامه ریزی ویژه برای ارتقاء تجهیزات سیستم هوشمند سوخت و تعمیر به روزتر و سریعتر تجهیزات جایگاه ها از جمله برنامه ریزی ویژه برای سوخت گیری در جزیره قشم در سال 1403. همچنین حجم ذخیره سازی محصولات را در جزیره قشم به دلیل تردد قایق های زیاد این روزها بررسی کردیم.

اعزام بازرسان نوروزی گلگشت به 5 قطب بزرگ کشور

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی همچنین از بازدید و نظارت جدی بر سوخت رسانی در ایام نوروز در جایگاه های سراسر کشور خبر داد و گفت: از سال گذشته طرح گلگشت را در پنج مسیر اصلی از سراسر کشور آغاز کرده ایم. هفته از اسفند 1402 تا پایان تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافران ادامه دارد. در چارچوب این طرح بازرسان این شرکت ضمن بازدید از محلات مناطق با حضور نمایندگان استان جهت ارائه خدمات مناسب، هماهنگی و جلسات لازم را تشکیل داده و موارد ایرادات را تا رفع کامل آن پیگیری می کنند. .

عرب عماری از تلاش کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای رسیدن به عرضه بهینه سوخت در سال 1402 قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: امسال نیازی به جایگاه های سیار نداشتیم اما در صورت نیاز آماده ارسال آنها هستیم.

توزیع 108 میلیون لیتر بنزین در روز اول 1403/9 درصد افزایش مصرف

جعفر سالاری نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از توزیع 108 میلیون و 500 هزار لیتر بنزین در اولین روز سال 1403 و افزایش 9 درصدی مصرف خبر داد و گفت: در سال 1392، میزان بنزین به میزان 9 درصد افزایش یافت.

در اولین روز از تعطیلات نوروزی سال 1403 (چهارشنبه 10 فروردین ماه)، 108.5 میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل (اول فروردین 1402) 99.3 میلیون لیتر (9 درصد) افزایش نشان می دهد. ). ). پیدا شده است

تا پایان تعطیلات نوروزی، کنترل دقیق فرآیند عرضه سوخت در جایگاه‌های سراسر کشور و در دسترس بودن کامل ستاد، مناطق و بخش‌های این شرکت حفظ می‌شود. مديريت بهينه مصرف سوخت توسط هموطنان ضروري است.

به گزارش شانا، نهم اسفند ماه سال 1402 (آخرین روز سال گذشته) بیش از 152 میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که رکوردی بی سابقه در مصرف بنزین در کشور است.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37071

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.