• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0

با سیگنال ترامپ، بیت کوین شکل صعودی به خود گرفت

  • کد خبر : 45386
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
با سیگنال ترامپ، بیت کوین شکل صعودی به خود گرفت

اکوایران: قیمت بیت کوین به بالاترین سطح خود در دو ماه و نیم اخیر رسیده است و دلیل آن را افزایش شانس پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می دانند.

اخبار اقتصادی، قیمت بیت کوین اخیرا به بالاترین سطح خود در دو ماه و نیم گذشته رسیده و از 68 هزار دلار عبور کرده است. این افزایش با افزایش شانس دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات مرتبط است.

بر اساس گزارش کوین تلگراف، بیت کوین در هفته گذشته نزدیک به 10 درصد افزایش یافت زیرا شانس ترامپ در بازار غیرمتمرکز Polymarket به 2.60 درصد افزایش یافت، در حالی که شانس معاون رئیس جمهور کامالا هریس به 8.39 درصد کاهش یافت.

ترامپ به عنوان قهرمان نوآوری ارزهای دیجیتال شناخته می شود، در حالی که سرمایه گذاران نگران هستند که ریاست هریس بتواند مقررات سخت گیرانه تری را بر روی بلاک چین اعمال کند. پیتر شیف، اقتصاددان، این رالی را “الهام گرفته از ترامپ” و “بی معنی” توصیف کرد و آن را با رکورد جدید طلا بالای 2680 دلار مقایسه کرد. علیرغم افزایش اخیر بیت کوین، شیف خاطرنشان کرد که ارز دیجیتال در هفت ماه گذشته در محدوده ثابتی باقی مانده است، در حالی که طلا به طور مداوم رکوردهای جدیدی را ثبت کرده است.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های وب سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز سه شنبه (25 اکتبر) از 66766 دلار به 68389 دلار در نوسان بوده است. این ارز دیجیتال در ساعت 23:02 به وقت ایران با قیمت 67890 دلار معامله می شد. تغییرات قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و این ارز دیجیتال حدود هزار دلار رشد کرده است.

ارزش تراکنش های بزرگترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 99.41 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل 11 درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از 2589 دلار به 2645 دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت 23:02 به وقت ایران به قیمت 2616 دلار معامله شد. تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و این ارز دیجیتال حدود 20 دلار رشد کرده است.

ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در 24 ساعت گذشته 11.18 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل 8 درصد افزایش یافته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=45386

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.