• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

با خرید سرور HP هاست اختصاصی خودت را داشته باش

  • کد خبر : 40051
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸
با خرید سرور HP هاست اختصاصی خودت را داشته باش

سرورها به ماشین هایی گفته می شود که با ارائه دستگاه ها و سیستم های شبکه با منابع کافی به سازمان ها نیرو می دهند. سرورها مقیاس پذیری، کارایی و قابلیت‌های تداوم کسب و کار را برای مشاغل ارائه می دهند. تمامی کارها به صورت اتوماتیک انجام می شود، سرعت انجام کارها بالا میرود ، دخالت نیروی انسانی در بیشتر کارها کمتر ده و در نتیجه اشتباهات کمتری رخ می‌دهد.
سرورها می‌توانند میزبانی یک وب‌سایت پر داده را عهده دار باشند و یا برای راه‌اندازی یک درایو مشترک برای یک قسمت، یا مدیریت هزاران پرسش در هر دقیقه مورد استفاده قرار بگیرند. سرور HP وسیله‌ای برای میزبانی و پردازش حجم‌های کاری فشرده است که فراتر از قابلیت‌های یک رایانه سنتی عمل می کند. اگر شما وب سایت بزرگی دارید برای کسب و کار خود باید نسبت به خرید سرور HP اقدام کنید.

سرور اچ پی چیست و چرا همه جا از سرورهای HP می‌شنویم؟

سرور رایانه ای است که اطلاعات را در اختیار بقیه رایانه ها قرار می دهد. به این کامپیوترها کلاینت می گویند و دسترسی به آنها از طریق Local Area Network و Wide Area Network، همچون اینترنت، امکان پذیر است. می توان گفت سرور مهم ترین بخش زیرساخت شبکه IT می باشد.
سرورها تمامی اطلاعات را از تمام شبکه جمع آوری کرده و ارسال می کند. از ترکیب سخت افزاری و سیستم عامل ها سرور ها تشکیل می شوند. در حال حاضر شرکت های زیادی در دنیا به تولید سرورمشغول هستند، ولی از بزرگترین و پرفروش ترین شرکت ها در جهان میتوان به Hewlett Packard Enterprise  اشاره کرد. خرید سرور با توجه به درخواست های هر سازمانی می تواند به پیشبرد اهداف آن سازمان کمک کند.
سرورهای HP  دارای  تکنولوژی های پیشرفته دنیا هستند، به همین دلیل سرورهای  hp توانسته اند پاسخ گوی نیازهای سازمان ها در تمامی ابعاد SMB ها (شرکت های کوچک تا سازمان های بزرگ) باشند. عملکرد بی نظیر، قدرت، مقیاس پذیری از فاکتورهای مهم برای انتخاب سرورهای HP هستند. شرکت HP  علاوه بر تولید  و فروش سرور، در زمینه تجهیزات ذخیره سازی یا همان استوریج ها، تجهیزات MCS، UPS، نرم افزارهای مدیریتی، تجهیزات شبکه همچون سوئیچ و روتر و تجهیزات وایرلس با نام تجاری Aruba هم توانسته تا حدودی موفق عمل کند.
HPE  سرورهای خود را متنوع و بر مبنای تنوع در کارایی و حوزه های مختلف تولید می کند.  سرور های نسل 10 HPE با توجه به 4 فاکتور مهم طراحی شده اند که عبارت است از؛ Security، Mobility، Cloud و Big Data. از انواع سرورهای HP می توان به  Apollo Systems، BladeSystem، Synergy، Superdome، SimpliVity و انواع سرورهای پرولینت اشاره کرد.
از شرکت ‌های معروف در زمینه فناوری اطلاعات و ذخیره ‌سازی اطلاعات می توان به dell emc اشاره کرد. این ذخیره ساز شامل مجموعه‌ ای از محصولات است که به منظور ذخیره ‌سازی و مدیریت داده ‌ها و اطلاعات در سطح سازمانی و بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد. محصولات ذخیره‌ ساز این شرکت  عبارتنداز: سرورهای ذخیره ‌سازی، آرایه‌ های ذخیره‌ سازی، سوئیچ ‌ها و تجهیزات شبکه، نرم‌ افزارهای مدیریت داده و…
شما عزیزان برای خرید ذخیره ساز dell emc برای سرور hp خود می توانید با کارشناسان مجموعه کیارا افراز در ارتباط باشید.

سرور اچ پی ، ارائه‌دهنده‌ی توان پردازشی موردنیاز کلاینت‌ها

توان پردازشی به قدرت سرور در انجام محاسبات بستگی دارد و از مهم ترین عوامل است که برای تعیین عملکرد سرور مورد توجه قرار می‌گیرد. توان پردازشی سرور بستگی به دو عامل اصلی پردازنده مرکزی و حافظه اصلی دارد. به صورت معمول، سرورهای متوسط و رده بالای اچ‌پی می توانند از دو یا چند پردازنده مرکزی پشتیبانی کنند که هسته‌های پردازشی مورد نیاز برای انجام محاسبات را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در حالی که حافظه اصلی مکانی جهت ذخیره‌سازی داده‌هایی است که توسط پردازنده پردازش می‌شود. با توجه به تعداد سوکت‌های پردازنده، تعداد پردازنده‌های نصب شده روی سرور، سرعت پردازنده‌ها، میزان و سرعت حافظه رم و عوامل مختلف توان پردازشی سرورهای اچ‌پی متفاوت است.  به طور کلی، سرورهایی که به دو یا چند پردازنده‌ مرکزی مجهز هستند، هسته‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهند و می توانند محاسبات را در مدت زمان کمتری انجام دهند.

با خرید سرور hp هاست اختصاصی خودت را داشته باش

برای خرید سرور hp باید به کدام نکات توجه داشته باشیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که یکی از مشخصات سرور hp پردازنده است که برای خرید باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید.
در واقع امکانات مربوط به مجازی‌سازی و همچنین توان بالای پردازش گرافیکی در کنار هوش مصنوعی و… از امکاناتی است که در صورت کیفیت بالای سرور hp برای شما قابلیت استفاده را خواهد داشت.
علاوه براین باید بدانید که RAM  ازامکانات و مشخصات دیگر سرور hp است که باید به آن توجه داشته باشید.
در حقیقت این قطعه به پردازنده قدرتمند اجازه می‌دهد که با سرعت بالاتری بتواند کار خود را انجام دهد.
بعضی از مدل‌های سرور اچ پی که امروزه در بازار عرضه شده است، با RAM ظرفیت 128 گیگابایت در دسترس خریداران قرار گرفته است.
از دیگر نکات و مشخصاتی که باید به آن توجه داشته باشید، مشاهده و بررسی ظرفیت ذخیره سازی سرور و همچنین کارت شبکه است.
امروزه محصولات زیادی از اچ پی به بازار عرضه می‌شود، در صورتی که این محصول با ذخیره سازی ترکیبی در دسترس شما باشد و می تواند سرعت بالاتری را نسبت به سایر سرورهای عرضه شده در بازار به شما ارائه دهد.
علاوه براین برای تبادل اطلاعات سریع در شبکه نیازمند یک کارت شبکه قدرتمند است که حتما باید با دقت زیادی خریداری شود.
کابل شبکه به مجموعه سیم‌هایی از جنس مس یا شیشه می گویند که به منظور اتصال و انتقال داده و اطلاعات بین کامپیوترها و روترها و سوییچ‌ها استفاده می‌شود. بنابراین کابل‌ها رسانه‌ای هستند که داده‌ها در آن جریان دارند و اطلاعات در شبکه از دستگاهی به دستگاهی دیگر منتقل می‌شود.
اجزای شبکه های محلی متشکل از سرورها و سوئیچ ها که پیشنهاد ما برای استفاده از سوئیچ ها ، خرید سوئیچ سیسکو و برای استفاده از سرور ها خرید  سرور hp است. برای استعلام قیمت و خرید می توانید به وبسایت کیارا افراز مراجعه نمایید.

تجهیزات جانبی سرور اچ پی

تجهیزات جانبی سرور اچ پی شامل مجموعه‌ای از اجزا می باشد که به سرور اصلی وصل می‌شوند و سبب بهبود عملکرد و کارایی آن می شود. این تجهیزات به دو سری تقسیم می‌شوند. سری اول شامل شاسی سرور، مادربرد، واحد پردازش مرکزی و منبع تغذیه است که در زمان خرید سرور به طور مستقیم متصل هستند.
سری دوم شامل تجهیزاتی است که به طور جداگانه باید خریداری گردند و به سرور وصل نیستند، از جمله هارد دیسک، پاور، فن، ریل کیت، رم، CPU و رید کنترلر. این تجهیزات جانبی تأثیر زیادی بر قیمت سرور دارند و علاوه براین کارایی و عملکرد سیستم را بهبود می‌بخشند.
رید کنترلر برای مدیریت هارد دیسک‌ها به صورت سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری، استفاده می‌شود. رید کنترلرها افزون بر مدیریت داده‌ها، به عنوان راهی جهت حفاظت از داده‌ها هم عمل می‌کنند، به صورتی که اطلاعات در چندین کپی در دستگاه‌های فیزیکی مختلف ذخیره می‌شوند. علاوه براین، این کنترلرها توانایی افزایش کارایی و بهبود حفاظت داده‌ها در مقابل حملات احتمالی را هم دارند.
به طور کلی، هارد دیسک‌ها برای ذخیره‌سازی اطلاعات و رم برای حفظ داده‌ها به صورت موقت استفاده می گردد. پاور سرور نقش مهمی در تبدیل انرژی الکتریکی دارد و ولتاژ و آمپر مورد نیاز تجهیزات را تولید می‌کند .  CPU یا پردازشگر به عنوان مغز سرور هستند و وظایفی همچون محاسبات و اجرای برنامه‌ها را برعهده دارد. ریل کیت‌ها هم برای نصب و نگهداری سرور در رک‌ها مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از ریل کیت، سرورها به صورت کشویی در رک قرار گرفته می شوند.

سخن پایانی

سرور اچ پی با داشتن قابلیت‌های متنوع و عملکرد بالا، به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند در بهبود عملکرد و کارایی سیستم‌های خود کمک می کند. این سرورها دارای قابلیت‌هایی همچون مقیاس‌پذیری و انطباق‌پذیری برای گسترش و بهبود کسب‌و‌کار بهره برده و در عین حفظ صرفه‌جویی در زمان و هزینه هستند و قابلیت‌هایی برای مدیریت حجم کار در پردازش‌های تجاری را ارائه می‌دهند. همچنین، با بهره‌گیری از تکنولوژی اینترنت اشیا و محاسبات لبه، امکان بهینه‌سازی شبکه و پردازش داده‌های بزرگ را با سرعت بالا فراهم می آورند.
همچنین، سرور اچ پی با امکانات مدیریت بصری و نرم‌افزارهای مدیریت کامل، پیچیدگی‌ها را کاهش داده و مدیران را قادر می‌سازد به صورت مستمر بر سلامت سرورها نظارت کرده و عملکرد سیستم را بهینه‌سازی کنند.
در کل، سرور اچ پی با ارائه این قابلیت‌ها و ویژگی‌ها، به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند تا بازدهی و عملکرد خود را بهبود داده و برای رقابت در عصر دیجیتال، زمینه‌های موفقیت را فراهم کنند. در صورتی که تصمیم به خرید سرور یا دیگر تجهیزات شبکه مثل خرید کابل شبکه را دارید،‌ می‌توانید به فروشگاه کیارا افراز مراجعه نمایید.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40051

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.