• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
7

اعلام هشدار مدیریت بحران به فرودگاه های کشور

  • کد خبر : 36981
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
اعلام هشدار مدیریت بحران به فرودگاه های کشور

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ; علی اصغر باریکانی وی گفت: با توجه به همزمانی سفرهای نوروزی و ترافیک بالای فرودگاهی در این ایام با اعلام ناپایداری اقلیم و وضعیت قرمز در برخی استان های کشور از سوی سازمان هواشناسی و ورود سامانه بارشی و تاثیر آن بر پروازها از استان های اعلام شده، فرودگاه های خوزستان، ایلام، خرم آباد، شهرکرد و یاسوج برای هرگونه تغییر وضعیت آمادگی داشتند.

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل جامعه فرودگاهی از اتخاذ تمهیدات و تمهیدات لازم در این فرودگاه ها خبر داد و با اشاره به اینکه فرودگاه ها از زیرساخت ها و کمک های ناوبری مورد نظر بهره مند هستند، گفت: با توجه به احتمال تغییر در فرودگاه ها. از مسافران درخواست می شود با شماره 199 از مبدا به مقصد فرودگاه تماس گرفته و از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

وی گفت: وزارت راه و شهرسازی در روزهای اخیر در پی اعلام هشدار هوای قرمز در استان های مذکور هشدارهای لازم را به فرودگاه ها و مناطق هدف در خصوص این رویداد داده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز (دوشنبه) 7 اسفندماه با ورود سامانه بارشی به کشور، استان های واقع در نیمه غربی، سواحل دریای خزر، استان های واقع در جنوب کشور. شیب در البرز و در دامنه های زاگرس مرکزی بارش، رعد و برق، وزش باد شدید. به طور موقت و در مناطق مستعد تگرگ در نقاط مرتفع و سردسیر باران به صورت کولاک برفی می آید.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36981

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.