• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن منتشر شد

  • کد خبر : 34622
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن منتشر شد

اخبار اقتصادی به نقل از مهر، سید محسن فاضلیان عضو هیئت مدیره است. بانک مسکن ، گفتن سیاست های اعتباری بانک هر ساله توسط بخش اعتبار تنظیم می شود. متعاقباً در معرض نظرات بخشهای مختلف قرار می گیرد. از آنجایی که انبوه سازان مسکن نقش مهم و کلیدی در چرخه تولید مسکن دارند، طبیعتا باید نظر آنها را جویا شویم.

فاضلیان با بیان اینکه برای کسانی است که در حجم بالا مسکن تولید می کنند. و فناوری های جدید ساخت و ساز را در نظر می گیرند، پس باید امکانات و امکانات کافی داشته باشیم. وی گفت: باید نظر جامعه تولیدکننده مسکن را بشنویم و سیاست ها را به گونه ای تنظیم کنیم که پاسخگوی نیاز آنها باشد.

معاون اعتباری و عضو هیات مدیره بانک مسکن گفت. سه عنصر تمرکز بر کاهش هزینه، افزایش سرعت ساخت و ساز و افزایش کیفیت ساخت در تولید انبوه مسکن موثر است. همه کسانی که در جامعه انبوه سازی می توانند با کمترین هزینه و در کمترین زمان واحد مسکونی بسازند. آنها جایگاه ویژه ای در سیاست گذاری ما در بانک خواهند داشت.

وی ادامه داد: شعار اساسی دولت نهضت ملی مسکن است. بانک مسکن تمام دانش و تجربه این سال ها را برای به انجام رساندن این وظیفه به کار گرفته است. تا امروز بیش از 321 هزار مسکن از ابتدای نهضت ملی مسکن با مشارکت بانک منعقد شده و 140 قرارداد منعقد شده است.

به گفته فاضلیان، عمده چالش‌های انبوه‌سازان که در این جلسه مطرح شد، مربوط به ساختار اجرایی پروژه‌ها بود و از این حیث بر اساس طرحی که حاتم در حال حاضر در حال بررسی آن است، با انتشار مبلغ سه تلاش می‌شود. اطمینان حاصل شود که تاسیسات بر اساس نیازهای پروژه در حال ساخت انجام می شود. در حال حاضر این قطعه در 4 مرحله پرداخت می شود و بر اساس تحقیقات در حال انجام می توانیم برای انبوه سازانی که در حال صنعتی شدن هستند مبلغ نصب را افزایش داده و هزینه نصب را در مدت زمان کوتاه تری پرداخت کنیم.

وی گفت: بر این اساس انبوه سازانی که واحد را در زمان کمتری ساخته و به صورت اقساطی می فروشند می توانند در دایره حمایت قرار گیرند. این تسهیلات در اختیار مصرف کنندگان و متقاضیان قرار خواهد گرفت که پس از تکمیل اعلام خواهد شد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=34622

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.