• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

جزئیات پرداخت وام 300 میلیون تومانی بدون بهره

  • کد خبر : 30879
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
جزئیات پرداخت وام 300 میلیون تومانی بدون بهره

مصطفی قمری وفا – مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی – از شروع طرح پرداخت وام کرزادالحسنه تا سقف 300 میلیون تومان بدون کارمزد با مدل اعتبارسنجی جدید از نیمه اول آذرماه در بانک رسالت خبر داد.

من باید بگویم؛ نسخه جدید مدل امتیازدهی اعتباری اشخاص حقیقی در پایان خرداد ماه سال جاری در شورای ارزیابی اعتبار بانک مرکزی ارائه و به تصویب رسید.

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی نیز در این خصوص گفت: مدل جدید اعتبارسنجی برای تکمیل نیاز به دریافت اطلاعات از بخش های مختلف دارد که خوشبختانه قبلاً اطلاعات را از سازمان مالیاتی دریافت کرده ایم و در حال دریافت خدمات هستیم. . از وزارت رفاه اجتماعی و فرجا برای تخلفات رانندگی. امیدوارم اگر این موارد انجام شود سیستم عملیاتی شود.

اعتبار 300 میلیونی به بانک های مهر ایران و رسالت اختصاص یافته است زیرا هر دو بانک تخصصی قرض الحسنه هستند اما سایر بانک ها نیز می توانند به تنهایی در پرداخت اعتبارات قرض الحسنه مشارکت داشته باشند. اراده و بر اساس منافع آنها.

خط 300 میلیونی بانک ملی برای کسانی است که مبلغی را در بانک واریز می کنند و می توانند مدت معینی صبر کنند تا نوبت به آنها برسد. به محض کسب امتیاز لازم و واجد شرایط گرفتن وام در مدت زمان تعیین شده برای سپرده گذاری، سرمایه برداشت می شود.

وام قرض الحسنه بانک ملی و سایر بانک ها از این طریق و از این طریق، قبل از هر چیز به دنبال جذب منابع و تقویت صندوق های قرض الحسنه است. قدرت هر بانک در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ارتباط مستقیمی با توانایی جذب منابع دارد.

مبلغ وام پرداختی به هر فرد در نهایت بر اساس مبلغ سپرده و زمان انتظار تعیین می شود. سقف وام قابل پرداخت در این مورد 300 میلیون تومان است.

بانک ملی به سپرده گذاران 750 میلیون تومانی یک ماهه در اسرع وقت وام 300 میلیونی اعطا می کند. حداقل مدت بازپرداخت پول شش ماه است و سپرده 750 میلیونی شما به مدت یک ماه یعنی تا زمان پرداخت وام در بانک باقی می ماند.

وام 300 میلیونی بانک ملی با سپرده معقول به کسانی که 300 میلیون دارند و به مدت سه ماه در صندوق قرض الحسنه سپرده گذاری می کنند اعطا می شود.

این افراد بعد از سه ماه می توانند 300 میلیون وام بگیرند. اقساط وام 300 میلیونی در روش استهلاک شش ماهه به طور متوسط ​​60 میلیون محاسبه می شود، اما در صورت انتخاب گزینه استهلاک 24 ماهه، اقساط وام 300 میلیونی بانک ملی به 13 میلیون و 13 میلیون می رسد. ماهانه 636 هزار تومان.

فرارو

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=30879

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.