• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

تحریم مدیرعامل و اعضای هیات مدیره یکی از بانک های کشور.

  • کد خبر : 34159
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
تحریم مدیرعامل و اعضای هیات مدیره یکی از بانک های کشور.

به گزارش اخبار اقتصادی، وحید عزیزی، مدیرکل بازرسی کل کشور دست و پنجه نرم می کند تقلب مالی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه یکی از بانک های عامل کشور از ارائه اطلاعات مبادلات بانکی مشکوک فعالان اقتصادی به سازمان امور مالیاتی خودداری کرده است، گفت: علیرغم تذکرات مکرر به این بانک، از ارائه این اطلاعات خودداری کرد. اطلاعاتی که از ظرفیت ماده 202 قانون مالیات های مستقیم و از طریق دادسرای پلیس مالیاتی، مدیر کل و اعضای هیأت مدیره بانک مذکور تا اطلاع ثانوی مورد استفاده قرار گرفت. ممنوع تبدیل شود

مدیر کل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی با یادآوری اختیارات قانونی سازمان امور مالیاتی از جمله مفاد تبصره 6 قانون بودجه 1402 و سایر اختیارات قانونی برای دسترسی به اطلاعات فعالان اقتصادی، گفت: همچنین به بانک ها و مؤسسات اعتباری اخطار داده شده است که اطلاعات خود را تا پایان بهمن ماه به صورت اینترنتی به سازمان امور مالیاتی ارائه کنند.

عزیزی با تاکید بر اینکه این اخطار به تمامی نهادهای نظارتی کشور گزارش شده است، افزود: در صورت عدم ارائه اطلاعات صحیح در زمان تعیین شده و از بستری که سازمان تعیین می کند، سازمان امور مالیاتی متخلفان را به صورت مشترک تحریم می کند. میزان فرار مالیاتی احتمالی، به این ترتیب شخص مسئول آن را می داند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=34159

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.