• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

آرنولد شوارتزنگر چگونه میلیاردر شد؟

  • کد خبر : 39972
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
آرنولد شوارتزنگر چگونه میلیاردر شد؟

شوارتزنگر او در یک خانواده فقیر در شهر کوچک تال اتریش به دنیا آمد و بعداً متوجه شد که پدرش از اعضای حزب نازی است.

او با عضلات و جذابیت خود توانست چهار بار عنوان مستر جهان را از آن خود کند، سپس هالیوود را فتح کرد و به بالاترین مقام سیاسی در کالیفرنیا رسید. به این ترتیب او شهرت خود را به ثروت تبدیل کرد.

این هنرپیشه هالیوودی جدیدترین بازیگر در موج هنرمندانی است که می دانند چگونه از شهرت خود به نفع خود استفاده کنند.

فهرست میلیاردرهای فوربس در سال 2024، 14 سلبریتی را شناسایی کرده است که از شهرت خود برای دستیابی به ثروت ده رقمی استفاده کرده اند، از جمله تیلور سویفت 34 ساله، دیک ولف تهیه کننده “قانون و نظم” 77 ساله و کمدین جری سینفلد 70 ساله. ساله.

شوارتزنگر دومین بازیگری است که پس از تایلر پری، 54 ساله، که بیشتر به خاطر فرنچایز رسانه شناخته می شود و دارایی خالص 1.4 میلیارد دلاری دارد، به این جمع پیوست.

اما شوارتزنگر مسیر متفاوتی را برای رسیدن به ثروت در پیش گرفت، راهی که عمدتاً از سرمایه گذاری هوشمند ناشی می شود. نه فقط بازیگری

شوارتزنگر که در سال 1968 به ایالات متحده مهاجرت کرد و در ابتدا به دلیل لهجه قوی خود برای نقش آفرینی با مشکلاتی مواجه شد، در حدود 50 فیلم بازی کرده است که 5.5 میلیارد دلار در گیشه فروش داشته اند.

به گفته فوربس، او حدود 500 میلیون دلار از فیلم هایش درآمد داشته است که بخشی از آن به نحوه تنظیم قراردادهایش برمی گردد.

هنگامی که مدیران استودیو با اولین فیلم کمدی او، دوقلوها، با بازی دنی دویتو مخالفت کردند، شوارتزنگر موافقت کرد که در ازای دریافت حدود 20 درصد از درآمد فیلم، از دستمزد خود صرف نظر کند.

این فیلم در سال 1988 باکس آفیس موفق شد و شوارتزنگر در نهایت بیش از 35 میلیون دلار به دست آورد، بسیار بیشتر از آنچه در ابتدا قرار بود دریافت کند.

آرنولد

شوارتزنگر در مصاحبه ای در سال 2016 گفت: “این معامله آنقدر تاریخی است که استودیو دیگر هرگز آن را انجام نخواهد داد.”

او همچنین میلیون‌ها دلار از تبلیغات و تبلیغات تلویزیونی مانند حضورش در تبلیغ Super Bowl در سال 2024 توسط Agent State Farm به دست آورده است.

اما بر اساس تخمین فوربس، حدود 65 درصد از کل درآمد شوارتزنگر به مالیات و حق الزحمه از جمله نمایندگان پرداخت، مدیران، وکلا و غیره اختصاص می یابد و تقریباً 170 میلیون دلار پس از کسر مالیات برای او باقی می ماند.

آرنولد

طبق برآوردهای شوارتزنگر، او 200 میلیون دلار دیگر از درآمد خود را برای خدمت به عنوان فرماندار کالیفرنیا بین سال های 2003 تا 2011 هزینه کرد.

کسانی که شوارتزنگر را بهتر می شناسند به یکی از دلایل اصلی موفقیت مالی او اشاره می کنند: شوارتزنگر همیشه فردی ریسک پذیر بوده است.

این میلیاردر در کتاب Total Recall خود گفت: من به دنبال سرمایه گذاری های بزرگی بودم که جالب، خلاقانه و متفاوت باشد. من علاقه ای به سرمایه گذاری های محافظه کارانه نداشتم، سرمایه گذاری هایی که مثلاً 4 درصد سالانه سود می دهند.

این ریسک پذیری برای او به عنوان یک سرمایه گذار نتیجه داد، اما ممکن است در زندگی شخصی او نتیجه معکوس داشته باشد.

آرنولد

ماه گذشته، شوارتزنگر در دادخواست حقوقی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده برای سکوت، که توسط سردبیر سابق نشنال انکوایرر، دیوید پکر، ارائه شده بود، معرفی شد.

او در دوران ریاستش برای فرمانداری کالیفرنیا با شوارتزنگر قراردادی مشابه تکنیک «اخبار بخر و آن را تعطیل کن» داشت، همان قراردادی که با تیم ترامپ داشت.

پکر مدعی شد که 40 زن با اتهاماتی در مورد او به American Media Inc، مالک آن زمان National Enquirer مراجعه کردند.

آرنولد

پکر افزود که برای جلوگیری از انتشار داستان‌هایی در National Enquirer به نمایندگی از شوارتزنگر، که در مقطعی یک میلیون دلار در سال از American Media برای تبلیغ مجلات تناسب اندام دریافت می‌کرد، «صدها هزار دلار» پرداخت کرده است.

نمایندگان این بازیگر به درخواست فوربس برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

شوارتزنگر در یک مجموعه مستند نتفلیکس در سال 2023 درباره زندگی خود اعتراف کرد که رفتار او “اشتباه” بوده است. لس آنجلس تایمز برای اولین بار در سال 2003 گزارش های متعددی در مورد آزار جنسی این بازیگر منتشر کرد.

طلاق او از گزارشگر سابق ماریا شرایور در سال 2021 نهایی شد.

در حالی که شرایط طلاق آنها علنی نشده است، فوربس حدس می‌زند که این دو قرارداد پیش از ازدواج نداشتند و طبق قانون کالیفرنیا دارایی‌های خود را 50/50 تقسیم کردند.

اگر آنها یک قرارداد پیش از ازدواج امضا می کردند، شوارتزنگر تقریباً ثروت فعلی خود را دو برابر می کرد.

آرنولد

آرنولد شوارتزنگر یکی از پردرآمدترین و پرکارترین ستارگان هالیوود در طول سه دهه، 13 فیلم ساخت که هر کدام بیش از 200 میلیون دلار در باکس آفیس فروش کردند.

شوارتزنگر از همان ابتدا پول خود را به کار انداخت.

مدت کوتاهی پس از ورود به کالیفرنیا در سال 1968، او از بدنسازی، همراه با درآمد اضافی از شلوغی های جانبی خود، برای خرید یک آپارتمان در سانتا مونیکا استفاده کرد.

شوارتزنگر ادعا می کند که قبل از بازی در نقش های بزرگ سینمایی در دهه 1970 یک میلیونر بوده است.

آرنولد

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39972

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.