به گزارش اخبار اقتصادی، شرکت ایرانی خودرو برنامه های خود را برای فراتر رفتن از محدوده ماده 141 لایحه اصلاح بخشی از قانون تجارت تصریح کرد.

این شرکت اعلام کرد که با اصلاح قیمت فروش محصولات و اخذ مجوز افزایش نرخ محصولات جدید و مکاتبه با وزارت حراست و دبیرخانه شورای عالی هماهنگی سران قوا با ظرفیت بورس کالای گروه یکی از اقدامات انجام شده در این زمینه به منظور تجدید ارزیابی دارایی ها و عدم تحمیل دوره پنج ساله افزایش سرمایه و ادامه استفاده از سرمایه در جهت بهبود شرایط سودآوری و نقدینگی بوده است.

شرکت آزمایشگاهی سینادارو (دسینا) از افزایش قیمت ۲۳ قلم کالا با مجوز سازمان غذا و دارو خبر داد.

شرکت داروسازی فارابی همچنین از افزایش بیش از 10 درصدی نرخ فروش محصولات این شرکت اعم از انواع قرص، کپسول و سوسپانسیون خبر داد.

اما ایستگاه البرز از توافق با شرکت داروسازی البرز خبر داد. مبلغ معامله 64 میلیارد تومان اعلام شد.

شرکت ماشین سازی اراک (فارک) از انعقاد قرارداد فروش مخازن کروی پتروشیمی هرمز خبر داد.

گروه صنعتی پاکشو افزایش سود عملیاتی در شش ماهه منتهی به شهریور 1402 را ناشی از رشد فروش و بهینه سازی ترکیب فروش محصولات عنوان کرده است.

شرکت توسعه صنایع پیام (لیپام) با بیان اینکه به دلیل کمبود متقاضی در مزایده زمین مرودشت که توسط بانک ملت برگزار می شود، این امر اجرایی نشد و هم اکنون بانک مدبور قصد دارد این زمین را مجدداً به حراج بگذارد، گفت:

شرکت شیشه قزوین در نظر دارد شش دانگ از زمین خود واقع در مشهد را بفروشد.

شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی در نظر دارد تعدادی از قطعات (کامپیوتر – پرینتر – قطعات اسکنر – دوربین – پین پد) موجود در انبار این شرکت را به فروش برساند.

بانک سامان اعلام کرد بر اساس آخرین بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر ابلاغ نوع و نحوه تسعیر اقلام پولی دارایی ها و بدهی های ارزی، مبنای مبادله پولی دارایی ها و بدهی های ارزی برای گزارش های میان دوره ای. 3 ماهه و 6 ماهه سال 1402 هر یورو 26500 تومان و هر دلار آمریکا 25000 تومان بوده است.

شرکت مجتمع کشاورزی چین چین اعلام کرد که در نظر دارد رای تجدید نظر دادگاه حقوقی مشهد به نفع آستان قدس رضوی در خصوص رای خلع ید 92 هکتار از اراضی کشاورزی از شرکت چین چین و همچنین پرداخت اجاره بهای معوقه به مبلغ یک هزار نفر را دریافت کند. ششصد میلیون تومان. هیئت مدیره با بررسی مجدد پرونده و راهکارهای موجود، به مدیر عامل اجازه داد تا از طریق ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری و سایر مجاری قانونی پیگیری های لازم را توسط شخص ثالث انجام و گزارش پیشرفت کار را به هیأت مدیره ارائه کند. .

هیات مدیره شرکت صنعتی بهپاک افزایش سرمایه 49 درصدی سود انباشته را تصویب کرد.

همچنین هیات مدیره شرکت صنایع مادیران افزایش سرمایه 65 درصدی این شرکت را از محل مطالبات جاری سهامداران و دریافت‌های نقدی و سود انباشته تصویب کرد.