• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
5

پاسخ سایپا به گزارش رکنا با عنوان «سایپا با فروش خودروهای جایگزین به دنبال سودآوری است/ مسئولان باید به صدای اعتراض مردمی گوش دهند»

  • کد خبر : 42595
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹
پاسخ سایپا به گزارش رکنا با عنوان «سایپا با فروش خودروهای جایگزین به دنبال سودآوری است/ مسئولان باید به صدای اعتراض مردمی گوش دهند»

به گزارش اخبار اقتصادی، متن پاسخ سایپا که در اختیار رکنا قرار گرفته به شرح زیر است:

مدیر محترم مسئول سایت خبری رکنا.

سلام و درود؛

پس از انتشار مطلبی با عنوان «سایپا به دنبال سودجویی از فروش خودروهای جایگزین / صدای اعتراض مردمی به گوش مسئولان می رسد» که در روز شنبه 13/5/1303 در خروجی آن رسانه منتشر شد، توضیح گروه خودرو سایپا به حضور ارسال می شود.

خواهشمند است طبق قانون مطبوعات اقدامات مقتضی انجام دهید.

در راستای اجرای عرضه محصول در سامانه جامع یکپارچه، گروه خودروسازی سایپا با مراجعه به مراجع ذیصلاح و اخذ مجوزهای لازم، نسبت به اعلام ظرفیت مشخص قابل عرضه که بر اساس تولید است، اقدام کرده است. ظرفیت و میزان تعهدات که با توجه به استقبال چشمگیر متقاضیان و ثبت درخواست های متعدد برابری بیش از ظرفیت در فصول مختلف سال 1402 و 1403 در سامانه یکپارچه طبقه بندی شده است و شرکت سایپا نیز بر اساس . ظرفیت تولید خود را به فراخوانی از متقاضیان جهت ثبت نام نهایی و واریز واریز می کند و این امر در ماه های آینده ادامه خواهد داشت.

سامانه جامع یکپارچه یک سیستم اولویت‌بندی است که با هدف یکپارچه‌سازی تقاضای بازار و ایجاد تعادل بین ظرفیت تولید و تقاضای واقعی مصرف‌کنندگان نهایی و در زمان ثبت درخواست در سامانه مذکور طراحی می‌شود. ، اعلام می شود ثبت درخواست مشتری ثبت نام محسوب می شود برای خودروساز قطعی نیست و صرفاً درخواست خرید می باشد که تامین کنندگان بسته به ظرفیت تولید به درخواست شما پاسخ خواهند داد.

استراتژی گروه خودروسازی سایپا بر آن است تا به نیاز مشتریان پاسخ دهد به گونه ای که در صورت امکان تولید خودروی درخواستی به متقاضیان محترم در فصل خود اعلام شود و یا در غیر این صورت خودروی جایگزین ارائه شود و این امر صدق می کند. به متقاضیان اولویت در پاییز و زمستان 1403 ادامه خواهد داشت.

اداره اطلاعات و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا

پاسخ سایپا به گزارش<a href= اخبار اقتصادی” src=”https://cdn.rokna.net/servev2/RnnsjGNQH5Ow/Db2f077dXpA,/%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%87+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%BE%D8%A7+%D8%A8%D9%87+%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4+%D8%B1%DA%A9%D9%86%D8%A7.jpg” loading=”lazy”>

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42595

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.