• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
6

فروش انحلال در گروه بانکی

  • کد خبر : 30533
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
فروش انحلال در گروه بانکی

در بازار روز چهارشنبه گروه بانکی کار خود را منفی به پایان رساند. اهالی بازار سرمایه یکی از دلایل این مشکل را خبر وزیر اقتصاد مبنی بر جریمه 26 همات به بانک ها عنوان کردند. نمادهای ونوین، وبملت و بانک تجارت به ترتیب با خروج خالص پول واقعی ۵۶، ۴۰ و ۲۱ میلیارد توکن مواجه شدند.

ایران خودرو و سایپا هم امتیاز جدیدی گرفتند. بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرده است که محدودیت های پیشگیرانه و نظارتی شبکه بانکی کشور به منظور تمدید تسهیلات و تعهدات قبلی این دو شرکت بورسی به مدت یک سال لغو می شود.

شرکت پارس فولاد سبزوار نیز در اطلاعیه ای در سامانه کدال اعلام کرد که بر اساس فاکتورهای دریافتی از شرکت ملی گاز ایران، قیمت هر مترمکعب گاز از 40 هزار ریال به 30 هزار ریال تغییر کرده است.

همچنین شرکت ذوب روی اصفهان در خصوص میزان تغییر و کاهش هزینه های خود در خصوص تغییر تعرفه گاز در سامانه کدال شفاف سازی کرده است.

علی نقوی مدیرعامل بورس انرژی گفت: اولین گواهینامه صرفه جویی در مصرف انرژی در 30 آبان ماه در بورس انرژی پذیرفته شد و طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است این ابزار مالی در پایان سال با همکاری وزارت نیرو و سازمان رونمایی شود. از برنامه و بودجه

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=30533

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.