• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
7

از چارت یورو رونمایی شد

  • کد خبر : 37798
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
از چارت یورو رونمایی شد

دلار و ارز پس از کاهش چند کانالی چند مرحله ای اصلاح شدند. انواع نمودارها در بازار رد و بدل می شود که گفته می شود تا زمانی که قیمت بالاتر از این حد باشد، روند صعودی بیشتری وجود دارد. محبوب ترین در این نمودار قیمت یورو بود.

اخبار اقتصادی، بازارها پس از سه روز کاهش از خط حمایت بازگشتند. روز سه شنبه قیمت ارز دو کاناله و قیمت دلار یک کانال افزایش یافت. قیمت دلار 62300 تومان، سکه 41500000 تومان و طلای آب شده 15250000 تومان باقی ماند.

معامله گران گفتند که فروپاشی طلا به بازار حباب منفی داد و اولین بازاری است که از محدودیت های پایین تر حمایت می شود. به گفته آنها، روند بازار همچنان به شش دلیل در نوسان است. دلیل اول این بود که به گفته معامله گران، روز سه شنبه هیچ تزریقی از بازارساز دریافت نکردیم. دلیل دوم به دلیل اخبار ضد و نقیض سیاسی است، این نوع اخبار احتمال جولان را به سوینگ ها می دهد.

معامله گران معتقدند دلیل سوم ادامه خروج نقدینگی از بورس و صندوق های اوراق قرضه است. دلیل چهارم بازگشت قیمت درهم از مرز حمایت بود. دلیل پنجم افزایش قیمت جهانی طلا بود که از طلا و ارز حمایت کرد. دلیل ششم بحث های فنی در بازار است که حرکت های بازار را به چشم روندهای اصلاحی می کشاند.

معامله گران گفتند که از تزریق در روز سه شنبه نمی ترسند و جو صعودی آنها را برای بازگشت امیدوار کرد. البته امکان سیاه نمایی در این محیط که جشنی هم هست وجود دارد. به این ترتیب روز چهارشنبه که تعطیل است قیمت را پایین می آورند و شب با خبر دوباره آن را بالا می برند.

قیمت طلای مذاب روز سه شنبه از خط مقاومتی 15 میلیون و 500 هزار تومان عبور کرد، اما نتوانست از خط دوم مقاومتی 15 میلیون و 800 هزار تومانی عبور کند. حباب طلای آب شده پس از 15 میلیون و 500 هزار تومان دوباره مثبت شد.

قیمت سکه امامی با اختلاف مثبت 300 هزار تومانی نسبت به نرخ پایانی روز دوشنبه 41 میلیون و 800 هزار تومان آغاز شد و با نوسان دو کاناله افزایش یافت و در 43 میلیون و 400 تومان بسته شد. حباب پول در روز سه شنبه به 8 میلیون افزایش یافت.

قیمت درهم با قیمت 17 هزار و 150 تومان باز شد و به 17 هزار و 320 تومان رسید.

قیمت بازارها این بود که کانال تعرفه هرات روز سه شنبه قیمت نداد و در بازار شنیده شد که حدود 63 هزار و 100 تومان است.

انواع نمودارها در بازار رد و بدل می شود که گفته می شود تا زمانی که قیمت بالاتر از این حد باشد، روند صعودی بیشتری وجود دارد. محبوب ترین در این نمودار قیمت یورو بود. در این تحلیل گفته می شود تا زمانی که محدوده حمایتی یورو از 64 تا 67 هزار تومان حفظ شود، یورو می تواند دوباره به سمت خط مقاومت حرکت کند.

موضوع بازار این بود که بر اساس اعلامیه ای که منتشر شد، بازار ارز هرات از روز سه شنبه به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37798

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.