• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

چقدر آب برای تماشای آنلاین بازی فوتبال نیاز است؟

  • کد خبر : 33581
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
چقدر آب برای تماشای آنلاین بازی فوتبال نیاز است؟

اکوایران: اپلیکیشن ها و سایت های مختلفی برای پخش زنده فوتبال وجود دارد. برای تماشای یک مسابقه فوتبال 90 دقیقه ای، بسته به کیفیت انتخابی و میزان استفاده از اینترنت، میزان هزینه ای که باید پرداخت کنید متفاوت است.

اخبار اقتصادی: امروزه بسیاری از علاقه مندان به فوتبال در جهان ترجیح می دهند مسابقات را به صورت آنلاین در بسترهای پخش آنلاین در اینترنت تماشا کنند تا در سیستم های پخش خانگی.

اپلیکیشن ها و سایت های مختلفی برای پخش زنده فوتبال وجود دارد. با این حال، هنگام انتخاب این پلتفرم های آنلاین باید دو نکته را در نظر بگیریم. اول، بحث پوشش بازی ها وجود دارد. زیرا بسیاری از پلتفرم های خارجی مسابقات داخلی را پوشش نمی دهند و انتخاب سایت ایرانی گزینه بهتری به نظر می رسد.

موضوع دوم و اساسی میزان مصرف اینترنت است. در بسیاری از سایت ها عنوان شده است که تماشای آنلاین مسابقات در بسترهای ایرانی، حجم مصرف اینترنت نصف قیمت است.

سایت یا اپلیکیشن تلویزیون، سایت یا اپلیکیشن لنز، سایت یا اپلیکیشن تیوا، سایت صداوسیما و وب سایت آپارات از جمله پرکاربردترین بسترها برای تماشای آنلاین مسابقات فوتبال هستند.

تماشای 90 دقیقه فوتبال چقدر حجم دارد؟

حجم مصرف تماشای 90 دقیقه مسابقات فوتبال به صورت آنلاین بسته به کیفیتی که انتخاب می کنید متفاوت است. رزولوشن های 720p و 480p از رایج ترین و مناسب ترین کیفیت ها برای تماشای آنلاین فوتبال هستند که به ترتیب حدود یک و نیم گیگابایت و حدود 670 مگابایت فضای اینترنت مصرف می کنند.

برای تماشای آنلاین فوتبال چقدر باید پرداخت؟

بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتورها از 18 دی ماه بین 30 تا 35 درصد افزایش نرخ اینترنت را اعمال کردند. البته به گفته مردم و لیست جداول منتشر شده، حداقل افزایش نرخ 30 درصد بوده و افزایش قیمت های بسیار بیشتری مشاهده شده است.

اخبار مرتبط

واکنش مردم به تورم اینترنتی

واکنش مردم به تورم اینترنتی

بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتورها حدود 30 درصد افزایش نرخ اینترنت را اعمال کرده اند. تعرفه هایی که به گفته مردم و لیست جداول منتشر شده از 30 درصد گذشت.

این افزایش قیمت اینترنت همراه برای همه بسته ها یکسان نیست. مثلا بسته شده هفت گیگ 30 سریع اینترنت موبایلی که قبلاً قیمت داشت 30 هزار و 738 به مرد فروخته شد و هر گیگابایت معادل چهار هزار است 291 به مرد پس از اجرای افزایش نرخ، ارزشش را داشت. 41 هزار و 420 به مرد عرضه شده است. قیمت هر کدام یک گیگابایت اینترنت در این روش معادل پنج هزار است 917 به مرد افزایش قیمت اینترنت همراه از این طریق 37 درصد برآورد شده است.

از طرفی قیمت بسته اینترنت همراه با جلد پانزده گیگابایت و تاریخ انقضا 120 روزاوایل 67 هزار و 580 به مرد بود و برای هر گیگابایت چهار هزار است. 505 تومان در دست کاربران خرج می کرد اما الان باید همان بسته را بپردازند 91 هزار و پانزده به مردمعادل با شش هزار و 67 به ازای هر گیگابایت می گیرد هزینه را پرداخت کرد. یعنی ما شاهد رشد 35 درصدی بوده ایم.

photo_2024-01-09_12-40-49

حال با فرض اینکه بخواهید بسته اینترنتی فقط برای تماشای مسابقه فوتبال با کیفیت 480p و با حجم مصرفی حدود 670 مگابایت بخرید، بسته روزانه 750 مگابایتی ایرانسل 7700 تومان و اولین بسته روزانه با همان حجم مصرفی 8000 تومان است. توماس برای شما هزینه خواهد داشت.

فقط برای تماشای فوتبال با وضوح 720p با در نظر گرفتن میانگین 6 هزار تومان باید حدود 9 هزار تومان هزینه کنید.

البته ذکر این نکته ضروری است که برای تهیه بسته های اینترنتی تنها به تماشای 90 دقیقه مسابقه فوتبال و بسیاری از امور روزمره مانند خرید مواد غذایی و بهداشتی، بانکداری، ارتباط با دوستان و خانواده بسنده نمی کنیم. ، کسب درآمد و غیره بستگی به دسترسی به اینترنت دارد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=33581

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.