• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

اعلام محدودیت پرواز به مهرآباد برای مراسم تحلیف رئیس جمهور

  • کد خبر : 42084
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
اعلام محدودیت پرواز به مهرآباد برای مراسم تحلیف رئیس جمهور

به گزارش اخبار اقتصادی به نقل از وزارت راه و شهرسازی ابراهیم مرادی عضو هیئت مدیره و مدیر فرودگاه بین المللی مهرآباد اظهار داشت: در جلسه ای که امروز در سازمان هواپیمایی کشوری به ریاست رئیس این سازمان و با حضور تمامی اعضای ذیربط کشور برگزار شد، نظامیان و شرایط و محدودیت های امنیتی مربوط به فرودگاه بین المللی مهرآباد برای برگزاری مراسم تحلیف چهاردهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران بررسی و ابلاغ شد.

مرادی در این خصوص گفت: تمامی پروازهای VFR (پروازهای بصری) در روزهای 7 و 9 مردادماه در داخل فرودگاه تهران متوقف شد، همچنین پروازهای فرودگاه مهرآباد در 18 مرداد همزمان با افتتاحیه تا ساعت 12:00 به وقت محلی به طور معمول از ساعت 12:00 به وقت محلی تا ساعت 22:00 به وقت محلی انجام می شود، این فرودگاه هیچ پرواز داخلی را نمی پذیرد و فقط پروازهای داخلی می توانند از این فرودگاه خارج شوند.

وی همچنین تاکید کرد: طبق هماهنگی های انجام شده با تمامی مراجع کشوری، لشکری ​​و امنیتی، فرودگاه بین المللی مهرآباد در تمامی ساعات شبانه روز 18 مردادماه آماده پذیرش پروازهای VIP خواهد بود. این تصمیمات به منظور تسهیل در مراسم تحلیف و تامین امنیت لازم اتخاذ شده است و تا کنون بر اساس برآوردهای نهایی حداقل 60 هیئت دیپلماتیک در سطوح مختلف در این مراسم شرکت خواهند کرد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42084

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.