• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
1

برخی از سازمان ها برنامه های مدیریت انرژی را اجرا نمی کنند.

  • کد خبر : 42093
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹
برخی از سازمان ها برنامه های مدیریت انرژی را اجرا نمی کنند.

به گزارش اخبار اقتصادی، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در نشست فوق العاده با مدیران ارشد شرکت ها. توزیع و برق منطقه ای در سراسر کشور تصریح کرد: پس از چندین ماه کار و تلاش بی وقفه همکاران صنعت برق از اوایل پاییز سال گذشته، اکنون به روزهای اوج مصرف برق در هوای گرم رسیده ایم. فصل سال است و باید با تمهیدات حداکثری به تقاضای مصرف برق پاسخ داد. بخش های مختلف بر اساس طرح ها هستند.

وی با تاکید بر آمادگی گروه های واکنش سریع و امدادرسانی به صورت شبانه روزی در سراسر کشور، گفت: با توجه به افزایش شدید مصرف و فشار مضاعف بر شبکه برق، لازم است گروه های واکنش سریع و فوریت های اضطراری و … عوامل امدادی در سراسر کشور به صورت 24 ساعته در دسترس خواهند بود. حال آماده باشید تا در صورت بروز مشکل در کمترین زمان ممکن مشکل را حل کنید.

وزیر نیرو با پیش بینی ایجاد شرایط سخت در زمینه تولید و تامین برق کافی از روز شنبه افزود: با توجه به پیک تقاضا برای مصرف برق و تداوم آن در روزهای آینده، برنامه ریزی برای تولید ضروری است. انتقال و مدیریت مصرف برق با دقت و حساسیت بسیار بالا به گونه ای که بتوان بر شرایط آتی با حداقل مشکلات فائق آمد.

وی در خصوص مدیریت مصرف در بخش اداری ضمن تشکر از همکاری سازمان ها و دستگاه ها گفت: برخی ادارات و سازمان ها همچنان برنامه های مدیریت مصرف برق را رعایت نمی کنند که این امر ایجاب می کند شرکت های توزیع حداکثر دقت و نظارت را در این زمینه داشته باشند. این رابطه

محرابیان در بخش پایانی سخنان خود با تشکر از همکاری مشترکان داخلی با صنعت برق تاکید کرد: انتشار فیلم های کوتاه از تلاش همکاران واحدهای نیروگاهی در فضای مجازی و واکنش های مثبت افکار عمومی. با توجه به این فیلم ها نشان داد که اکثریت هموطنان عزیز در مدیریت صنعت برق هستند. با پیک بار همراه هستند و لازم است اقدامات لازم برای گردهمایی برخی گروه های پرمصرف در دستور کار قرار گیرد. که روزهای گرم بعدی را می توان با حداقل مشکلات سپری کرد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42093

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.