• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

قیمت آپارتمان کوچک در غرب تهران

  • کد خبر : 33675
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
قیمت آپارتمان کوچک در غرب تهران

پونک در شمال غرب تهران قرار دارد و یکی از محبوب ترین هاست. محله های غربی تهران بله به حساب می آید

اگر علاقه مند به خرید یک واحد کوچک در پونک هستید، می توانید یک واحد 65 متری حدود 19 ساله با 2 خواب را با قیمت 5.3 میلیارد تومان خریداری کنید.

همچنین واحد دیگری در همین منطقه با متراژ 68 متر و عمر تقریبی 5 سال با وجود اینکه این واحد 1 خوابه است، در روزهای گذشته 8 میلیارد تومان قیمت گذاری شد.

آپارتمان دیگری در محدوده سعادت آباد با متراژ 50 متر و قدمتی حدود 10 سال با توجه به اینکه این آپارتمان نیز یک خوابه است در روزهای اخیر با قیمتی معادل 8 میلیارد مورد مذاکره قرار گرفت. 700 میلیون تومان.

همچنین واحد دیگری در همین منطقه به متراژ 56 متر با وجود گذشت 13 سال از ساخت آن و دارای 1 خوابه نیز در روزهای اخیر به قیمت 10.4 میلیارد تومان به فروش رسیده است. .

برای خرید آپارتمان 15 ساله در منطقه صادقیه به متراژ 66 متر و 2 خواب به بودجه ای بالغ بر 5.65 میلیارد تومان نیاز است.

علاوه بر این با سرمایه ای حدود 8.5 میلیارد تومان می توانید یک آپارتمان 8 ساله 57 متری 1 خوابه در منطقه گیشا خریداری کنید.

طی روزهای اخیر یک واحد 65 متری در منطقه شهرک غرب با عمر تقریبی 12 ساله و دو خوابه در شرکت های تهرانی به قیمت 10.5 میلیارد تومان معامله شد.

توجه داشته باشید که این ارقام بر اساس واحدهای فروخته شده در تهران بوده و قطعا دقیق است. قیمت خانه محله های ذکر شده را توضیح نمی دهد. قیمت مسکن در هر منطقه با توجه به قدمت ساختمان، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و … متفاوت خواهد بود.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=33675

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.