• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

توانیر: مشترکان پرمصرف باید منتظر قبوض نجومی برق باشند

  • کد خبر : 39957
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰
توانیر: مشترکان پرمصرف باید منتظر قبوض نجومی برق باشند

به گزارش اخبار اقتصادی: مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر از مشترکان پرخرج برق وی گفت: اگرچه قرار است عده ای با این کمپین همراهی کنند و به عنوان سرمایه ملی در کاهش مصرف برق مشارکت کنند. هزینه های خود را کاهش دهید و در عین حال از جوایز ارزشمند ارائه شده در این کمپین بهره مند شوید. عده ای نیز (2.5 درصد از کل مشترکان برق کشور) هستند که مصرف کنندگان بسیار بالایی هستند و چندین برابر الگوی مصرف برق مصرف می کنند.

وی ادامه داد: این قشر باید توجه داشته باشند که اگر در مصرف خود تجدید نظر نکنند، حتما در تابستان با قبوض میلیونی مواجه خواهند شد، چرا که طبق ماده 6 قانون رفع موانع توسعه صنعت برق، در صورت عدم تجدید نظر در مصرف، در تابستان با قبوض میلیونی مواجه خواهند شد. تخصیص یارانه به مصرف بالاتر به حالت عادی ممنوع و نرخ برق برای مشترکین داخلی با مصرف بیش از مدل مصوب برای مقدار مصرف کمتر از مدل، مازاد بر مدل تا 1.5 برابر، مازاد بر مدل تا سقف مجاز است. 2.5 برابر و مقدار مصرف به ترتیب بیشتر از 2.5 برابر است. ضرایب 0.5، 1.5، 2.5 و 5 برابر هزینه تامین برق محاسبه و دریافت می شود.

مدیرعامل شرکت توانیر در پایان ابراز امیدواری کرد که این دسته از مشترکان در کنار سایر مشترکان به کمپین «انرژی» توجه کرده و حتی به صورت ناچیز به کاهش عدم تعادل برق کشور کمک کنند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39957

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.