• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
2

اطلاعیه ای مهم درباره ایمنی پریزهای برق بازار بزرگ تهران

  • کد خبر : 41982
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
اطلاعیه ای مهم درباره ایمنی پریزهای برق بازار بزرگ تهران

به گزارش اخبار اقتصادی به نقل از وزارت نیرو پس از انتشار اخبار نادرست در مورد انشعابات برق در بازار بزرگ تهران شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با صدور اطلاعیه ای به شرح زیر است:

تضمین امنیت شبکه توزیع برق و شهروندان به عنوان یکی از مهمترین مسائل کاری خانواده بزرگ و خادمان توزیع برق پایتخت همواره در دستور کار قرار داشته است.

در همین راستا و با توجه به قدمت بازار بزرگ تهران، با حضور شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به عنوان عضوی از کارگروه بررسی امنیت بازار بزرگ، طرح ایمن سازی شبکه توزیع برق تهران این ساخت و ساز تاریخی در سال های اخیر به طور جدی آغاز شده است. همه چیز پیگیری و اجرا شده است.

از این حیث، این شرکت علیرغم چالش های موجود در مسیر این فرآیند به ویژه عدم همکاری تعداد قابل توجهی از مالکان و مستاجران واحدهای تجاری، موفق به برگزاری جلسات متعدد با شرکت ها و مسئولان و مدیران مراکز و بازرگانی شده است. . مراکز و همراهی و همکاری سایر دستگاه های اجرایی از جمله استانداری، آتش نشانی، سازمان مدیریت بحران و سایر ارگان های فعال در این زمینه، بیش از 9500 پریز برق مربوط به 173 مجتمع و ساختمان تجاری در بزرگ را بهسازی و ایمن سازی کرد. بازار تهران و مناطق اطراف.

گفتنی است بر اساس آئین نامه تکمیلی نرخ برق، نقطه تحویل انرژی به مشترکین تابلوی کنتور به عنوان محل نصب کنتور انرژی الکتریکی است که شرکت های توزیع مسئولیت تهیه تابلو کنتور را به عنوان خوب. مانند سیم کشی بعد از تابلوی کنتور. آنها مسئول نیستند.

لذا علیرغم رد اظهارات ریاست محترم اتاق بازرگانی تهران مبنی بر خودداری این شرکت از پرداخت هزینه های مربوطه، تاکید می کند که مطابق قوانین جاری کشور، تامین تجهیزات اندازه گیری و تغییر سیم کشی خروجی داشبورد مسئولیت اشتراک و پرداخت هزینه بر عهده مالک است. کارهای مربوطه که به موجب قانون بر عهده مشترکین خزانه داری می باشد فاقد اختیارات قانونی و شرعی بوده و این شرکت در حیطه اختیارات خود می باشد. مرجع قانونی تاکنون عملیات ایمن سازی و تعمیر انشعابات 173 مجتمع و ساختمان تجاری را با همکاری اتحادیه های ذیربط تکمیل کرده است. بدیهی است که ادامه این روند مستلزم همکاری مالکین است و از آنجایی که در بسیاری از مجتمع ها و مراکز خرید در بازار بزرگ تهران، مالکان و مستاجران با یکدیگر توافق یا همکاری نکرده اند و یا کل تجارت یک مجموعه از حمایت های لازم برای انجام روند اصلاحات برخوردار است. انشعاب برق وجود ندارد. طرح بهبود انشعابات برق بازار با چالش های زیادی روبرو بوده است. لذا ضمن قدردانی از همکاری، از مدیران مراکز خرید واقع در بازار بزرگ تهران تقاضا می شود برای ادامه اجرای طرح حراست بازار بزرگ تهران با کارکنان این شرکت همکاری لازم را داشته باشند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41982

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.