• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

استقبال گسترده شرکت های داخلی و خارجی برای حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت

  • کد خبر : 34772
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
استقبال گسترده شرکت های داخلی و خارجی برای حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت

اخبار اقتصادی به نقل از شرکت ملی نفت ایران، غلامرضا جمالی اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران یکی از بزرگترین رویدادهای انرژی در جهان است که به عنوان فراگیرترین گردهمایی شرکت صنعت نفت ایران شناخته می شود. کشور. کردی: بخش بین‌المللی نمایشگاه نیز در کشورهای مختلف فعال است و در مرحله ثبت شرکت‌های خارجی است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران افزود: نمایشگاه بین المللی صنعت نفت به عنوان اصلی ترین و مهم ترین رویداد صنعت نفت ایران تحت حمایت و سیاست گذاری وزارت نفت به همت شرکت ملی نفت ایران برگزار می شود. . شرکت نفت و شرکت های اصلی وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی)، شرکت های تابعه و وابسته و سهامداران عمده آنها. از صنعت نفت ایران حضور جدی و فعال در آن داشته باشند.

جمالی ادامه داد: نمایشگاه نفت فرصت مغتنمی برای تعامل و همکاری شرکت های نفتی در سطح ملی و بین المللی و مکانی مناسب برای اطلاع از آخرین تحولات بازارهای داخلی، منطقه ای و بین المللی است.

وی افزود: در عین حال با توجه به ظرفیت های بسیار بالا و مناسب صنعت نفت ایران به عنوان اولین دارنده ذخایر نفت و گاز در جهان و همچنین داشتن بازار مناسب در بخش های بالادستی، میان دستی و پایین دستی. شرکت صنعت نفت در کشور در مجموع این رویداد فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاری، عقد قرارداد و امضای تفاهم نامه های همکاری و توسعه کسب و کار فراهم می کند.

مدیر بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت تصریح کرد: از این حیث برنامه ریزی بیست و هشتمین دوره این نمایشگاه علاوه بر توجه به ظرفیت داخلی و جایگاه گروه های مختلف نفتی، حضور گسترده شرکت های خارجی نیز دارد. محصولات صنعت و برگزاری رویدادهای موازی و علاوه بر آن حضور مسئولان، کارمندان و مدیران ارشد صنعت نفت پیش بینی شده است.

جمالی با اشاره به اینکه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 19 تا 22 اردیبهشت ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با تصویب شورای سیاست گذاری نمایشگاه برگزار می شود، گفت: با توجه به محدودیت نمایشگاه. فضا در مرکز با نمایشگاه مذکور و خروج برخی سالن ها از فضای زیر نمایشگاه، محل برگزاری نمایشگاه با تمهیدات و برنامه های اجرایی مناسب سعی در حضور حداکثری شرکت های متقاضی دارد.

وی ادامه داد: در این راستا متقاضیان قرار گرفتن در بخش های مختلف بالادستی، میانی و پایین دستی صنعت نفت بر اساس گروه کالاها و خدمات از جمله صنایع بالادستی صنعت نفت (اکتشاف، حفاری، تولید و بهره برداری شرکت های نفت و گاز). شرکت‌های توسعه، شرکت‌های اکتشاف و تولید، شرکت‌های GC و EPC، صادرات نفت، گاز و میعانات گازی، مخازن ذخیره‌سازی، پایانه‌های نفتی، نفتکش‌ها و کشتی‌های دریایی، صنایع فراساحلی، صنایع میانی صنعت نفت (حمل و نقل نفت، نیروگاه‌های گاز و نفت) فرآورده ها، خطوط لوله و تلمبه خانه ها و ایستگاه های تقویت فشار، مخازن ذخیره نفت و گاز)، صنایع تبدیلی صنعت نفت (پالایشگاه های نفت و گاز، مخازن ذخیره فرآورده های نفتی، صنایع پتروشیمی و صنایع وابسته، توزیع و فروش فرآورده های نفت و گاز)، تجهیزات صنعت نفت، 10 گروه کالایی صنعت نفت و سایر گروه های کالایی، مواد و فرآورده های نفتی، گاز و پتروشیمی، خدمات فنی و مهندسی صنعت نفت، مراکز علمی، تحقیقاتی و فناوری و دانشگاه ها، شرکت ها و شتاب دهنده های جدید، مشاوران، سرمایه گذاری و مالی، بیمه، تاسیسات، مکانیک، برق، الکترونیک، ابزار دقیق، عایق ها، پوشش ها و رنگ ها، HSE، جوش و برش و سایر گروه ها به ترتیب اولویت و نسبت بررسی می شوند. جانمایی توسط ستاد ساماندهی انجام می شود که اطلاع رسانی خواهد شد. در مرحله بعد.

جمالی در پایان افزود: در سایه الطاف الهی و همکاری همه دست اندرکاران صنعت نفت و دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه در عرصه های مختلف، امیدواریم شاهد شکوفایی و همکاری بیشتر برای نشان دادن قدرت و توانایی این بزرگوار باشیم. صنعت نفت ایران و این نمایشگاه فرصتی برای توسعه تجارت در این صنعت و در نتیجه توسعه و شکوفایی ایران عزیز است.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=34772

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.