• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
0

اگر عدم تعادل انرژی حل نشود کشور دچار مشکل می شود/وزارتخانه های نفت، نیرو و امنیت هر چه سریعتر برنامه های خود را ارائه کنند.

  • کد خبر : 45604
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
اگر عدم تعادل انرژی حل نشود کشور دچار مشکل می شود/وزارتخانه های نفت، نیرو و امنیت هر چه سریعتر برنامه های خود را ارائه کنند.

به گزارش اخبار اقتصادی، جلیل مختار نماینده مردم آبادان در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی رکنا، با بیان اینکه ذخایر گازوئیل مایع و نفت کوره در نیروگاه ها از 49 درصد در شهریور امسال به 49 درصد کاهش یافته است، گفت: . 46 درصد در این ماه: نارضایتی آشکاری است که در صورت عدم رفع آن ممکن است کشور در فصل سرما با مشکل مواجه شود. لذا از وزارتخانه های نفت، نیرو و حراست خواسته ایم تا در اسرع وقت برنامه های خود را ارائه دهند.

وی افزود: وزیر نفت به عنوان تامین کننده نیاز نیروگاه ها باید با توجه به شرایط موجود برنامه ریزی هایی برای کمک انجام دهد. وزارت نیرو و وزارت نیرو نیز در تلاش است تا با برنامه های کوتاه مدت – که قول داده اند – اختلافات موجود را برطرف کند تا در زمستان دچار مشکل نشویم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: جلساتی را در کمیسیون انرژی در این خصوص برگزار کرده ایم اما هفته آینده با سه وزارتخانه جلسه خواهیم داشت و در این جلسه وزیر نیرو به صراحت نیازهای خود را بیان می کند. الف وزارت نفت بر همین اساس برنامه را ارائه دهد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=45604

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.