• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
8

«وامادان» پروژه های زیادی را در کشور اجرا می کند/امید است نقش بهتری در اقتصاد ملی داشته باشد

  • کد خبر : 22678
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۵۴
«وامادان» پروژه های زیادی را در کشور اجرا می کند/امید است نقش بهتری در اقتصاد ملی داشته باشد

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با بیان اینکه این شرکت پروژه های بزرگ زیادی دارد و بیش از 20 طرح را در کشور در دست اجرا دارد، گفت: کل سرمایه گذاری این شرکت بیش از 130 میلیارد تومان است.

به گزارش اختاز آنلاین، اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات گفت: روز پنجشنبه حضور وزیر صمت به همراه رئیس هیات مدیره ایمیدرو در مجتمع انرژی پویا داشتیم و اتفاقی که افتاد که یک نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی در منطقه به بهره برداری رسید. همچنین آقای علی آبادی از نیروگاه شهید باکری سمنان بازدید کرد، این پروژه اولین پروژه از 48 پروژه محرک اقتصادی کشور است و در کمتر از یک سال به اتمام رسیده و شرایط آن نیز تکمیل شده است. این پروژه.

سعد محمدی افزود: امروز آقای علی آبادی به این نتیجه رسیدند که برق به طور کامل در حال تولید است. علاوه بر این، نیروگاه بخار نیز شن کش شد. این نیروگاه قبلاً 340 مگاوات تولید می کرد، 340 مگاوات جدید در دو مدول 186 مگاواتی با سرمایه گذاری 85 میلیون یورو راه اندازی شد، انتظار داریم دو نیروگاه بخار در دو ماژول جدید سرمایه گذاری شود که 280 میلیون یورو خواهد بود. با سرمایه گذاری انجام شده در اینجا بیش از هزار مگاوات برق تولید خواهد شد.

منبع اقتصاد آنلاین

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=22678

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.