• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
7

فوری / خداحافظ 4 خودرو از بازار خودرو

  • کد خبر : 29143
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
فوری / خداحافظ 4 خودرو از بازار خودرو

شورای رقابت قیمت سه محصول جدید توسط شرکت مدیریت خودرو تعیین شد. بر اساس بیانیه این شورا، متولیان امر خودروسازی می توانند آریزو 5 IE FL را با قیمتی حدود 950 میلیون تومان در اختیار متقاضیان قرار دهند. Tigo 8 Promax IE نیز توسط اعضای شورای رقابت 2.29 میلیارد تومان ارزش گذاری شده است. تیگو 8 پرومکس e که مدیران خودرو آن را اولین خودروی تمام برقی می دانند، با قیمتی در حدود 2.5 میلیارد تومان از کارخانه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

البته این قیمت ها قیمت پایه هستند و برای تعیین قیمت به مصرف کننده نهایی باید حدود 13.5 درصد به قیمت های ذکر شده اضافه شود.

قیمت این خودروها به این معنی است که مدیران خودرو احتمالاً از برخی محصولات هم رده با این خودروهایی که در حال حاضر در سبد محصولات آنها هستند جدا می شوند.

خودروهایی مانند Chery Arizzo 5T IE، Chery Arizzo 5T IE Sport، Phoenix Tigo 8 Pro Max Premium و Phoenix Tigo 8 Pro Excellent نامزدهای خداحافظی با خطوط تولید خودروسازان هستند.

انتظار می رود افزایش سود بازرگانی قطعات مختلف خودروهای سواری، سبدی برای خودروسازان خصوصی باشد تا سبد محصولات خود را تغییر دهند تا با اخذ قیمت های جدید از سوی مسئولان، به نوعی وارد جنگ رشد بازار شوند. سود تجاری قطعات یدکی برای تولید خودروهای سواری.

از سوی دیگر اعلام قیمت های جدید را می توان سیگنالی جدید برای بازار خودرو و افزایش قیمت خودروهای هم رده در بازار تعبیر کرد.

البته متولیان این خودرو زمان ورود این خودروها به بازار را مشخص نکرده اند.

اکو ایران

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=29143

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.