• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
5

خرید 6 تن طلا در بورس

  • کد خبر : 30384
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
خرید 6 تن طلا در بورس

مجید عشقی رئیس سازمان بورس در گفت وگویی اظهار داشت: با توجه به اینکه طلا به عنوان یک دارایی سنتی خریداران زیادی دارد و مردم علاقه زیادی به سرمایه گذاری در این بازار دارند اما تاکنون امکانات زیادی برای سرمایه گذاری خرد وجود نداشته است. در بازار طلا به صورت سازماندهی شده اما با راه اندازی گواهی شمش طلا از اواخر سال گذشته تاکنون، افراد و شرکت ها بیش از 6 تن طلا در اندازه های مختلف از یک دهم گرم تا چند کیلو طلا خریداری کرده اند.

مجوز افزایش سرمایه بانک دی صادره از سوی بانک مرکزی این بانک طی اطلاعیه ای در سامانه کدال اعلام کرد که بر اساس مجوز مورخ 22 آبان ماه سال جاری اقدامات لازم در این خصوص را در دستور کار خود دارد.

این در حالی است که بیشترین خروج پول واقعی یک روز گذشته در حاشیه نمادهای خودرویی و گروه های بانکی رخ داد و نماد بانک ملت با خالص خروجی بیش از 28 میلیارد تومان پیشتاز این انتشار بود. نمادهای شستا، خودرو، خساپا و صادرات و تجارت در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با بیان اینکه مجلس هیچ مجوزی برای عرضه محصولات پتروشیمی خارج از بورس کالا صادر نکرده است و تنها به منظور جلوگیری از خام فروشی، تکمیل زنجیره محصولات پتروشیمی و ایجاد انگیزه برای تولیدکنندگان است، گفت: مواد خام به سمت بخش های تکمیلی، مصوب نظر

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=30384

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.