• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

پژو پارس بازنشسته می شود!

  • کد خبر : 33969
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
پژو پارس بازنشسته می شود!

مهدی اسلام پناه وی بیان کرد: قانون مربوط به استانداردهای اجباری در صنعت خودرو اعمال می شود و تولیدکنندگان نیز باید خود را با هنجارهای استاندارد تطبیق دهند تا با رعایت حقوق مصرف کننده، مورد ظلم تولیدکننده قرار نگیرد.

وی افزود: خودروسازان باید ساختار تولید خود را با استانداردهای ملی کشور تطبیق دهند و خودروهای خود را بر اساس مجوزهای لازم از جمله رعایت استانداردهای 85 گانه پیش فروش کنند.

اسلام پناه در پاسخ به سوالی درباره پیش فروش خودروهای پس از مهلت مقرر استانداردهای اجباری شامل پژو گفت: سازمان استاندارد مسئولیتی در قبال پیش فروش پس از مهلت مقرر قانون توقف تولید ندارد.

وی در گفت و گوی تصویری با صدا و سیما یکی از مواردی که به تولید ارزش می دهد، رضایت مصرف کننده از کیفیت محصول است، تصریح کرد: بنابراین خودروسازان نیز باید آگاهی و اطلاعات کافی را به جای آن ارائه دهند. عیوب و عیوب به اشخاص ثالث. موظف به رعایت ضوابط فنی و قوانین مصوب کشور برای افزایش اعتماد عمومی در این زمینه هستند و مردم می توانند آنچه را که برای خرید در نظر گرفته اند به دست آورند و سازمان ملی استاندارد به عنوان وکیل مردم در راستای قانون در این زمینه که آثار.

ایسنا

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=33969

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.