• امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
1

تکمیل 100 درصدی طرح فروش کامیون F38 بهمن دیزل در مدت 2 ماه

  • کد خبر : 45527
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
تکمیل 100 درصدی طرح فروش کامیون F38 بهمن دیزل در مدت 2 ماه

به گزارش اخبار اقتصادی، رعایت 100 درصدی طرح فروش کامیون F38 بهمن دیزل به گزارش خبرنگار خودروکار ، بهمن دیزل در عرض 2 ماه سعی دارد با عرضه محصولات تجاری جدید سبد محصولات خود را تکمیل کند و با عرضه کامیون کوچک Force F38 با تناژ 3.8 تن سعی در ارائه رقیبی جدی برای نیسان داشته باشد. وانت به بازار

این کامیون گزینه مناسبی برای توزیع بار در داخل شهرها و حتی در مسیرهای بین شهری است و بر خلاف سایر خودروهای تجاری این کلاس از موتور بنزینی استفاده می کند.

موتور این کامیون یک موتور بنزینی با فناوری میتسوبیشی است که حدود 139 اسب بخار قدرت و 195 نیوتن متر گشتاور با حجم 2 لیتر تولید می کند.

در نگاه اول فورس F38 به دلیل ارتفاع کوتاهش جلب توجه می کند. این ارتفاع کوتاه یک مزیت برای خودرویی خواهد بود که برای توزیع بار و لوازم در شهر طراحی شده است. این موتور قابلیت عبور از استاندارد یورو 6 را دارد و از گیربکس 5 سرعته دستی بهره می برد.

وزن خالص این کامیون حدود 1.4 تن است و با احتساب تناژ ناخالص مجاز 3.8 تنی آن می تواند حدود 2.4 تن را حمل کند.

از دیگر نکات مثبت این کامیون می توان به طول زیاد بار آن اشاره کرد که به راحتی می تواند بارهای سبک و حجیم مانند اثاثیه منزل را جابجا کند. طول بارگیری این خودرو حدود چهار متر است که برای کامیونی با این تناژ فوق العاده به نظر می رسد. البته این طول زیاد فورس باعث شده تا این کامیون به صورت دیفرانسیل جلو طراحی شود که با سایر کامیون هایی که تا به امروز در بازار به فروش می رسند کاملا متفاوت است.

اگرچه Force F38 یک کامیون کوچک است. اما متعلق به دسته خودروهای تجاری، علاوه بر امکانات رفاهی، به الزامات ایمنی نیز مجهز است. این خودرو دارای ترمز ضد قفل به همراه سیستم کنترل ترمز الکترونیکی و سیستم ضد لغزش است. کنترل پایداری و هشدار برخورد از جلو به همراه ترمز اضطراری هوشمند از دیگر ویژگی های کمکی و ایمنی Force F38 است.

علاوه بر این، رادار خوان لاین و کنترل استارت در سربالایی نیز در لیست تجهیزات ایمنی این خودرو قرار دارد. ترمزها ترمزهای فنجانی در عقب و ترمزهای دیسکی در جلو هستند و ترمز دستی روی گارد کار می کند، بنابراین به طور معمول این 8 نوع ترمز دستی عملکرد بهتری نسبت به ترمزهای چرخ عقب دارند. صندلی راننده قابل تنظیم، کروز کنترل، دوربین عقب و هشدار، سیستم چند رسانه ای، فرمان دکمه ای، چراغ های روز، آینه های جانبی برقی گرم شونده، تهویه مطبوع اتوماتیک، قفل مرکزی با کنترل از راه دور، شیشه های برقی، چراغ های مه شکن و چراغ های جلو، چراغ سنسور و غیره از دیگر ویژگی های این خودرو می باشد.

بهمن دیزل با عرضه این کامیون و پیش بینی شرایط فروش متفاوت در تلاش است تا جایگزین مناسبی برای نیسان در بازار معرفی کند به همین دلیل در شهریور و مهرماه سال جاری چهار شرایط فروش برای کامیون فورس F38 و چهار طرح آنها 100% موفق بودند.

بهمن دیزل همواره شرایط اجاره، اقساط و نقدی را برای محصولات تجاری خود در نظر گرفته است و این کامیون نیز از این قاعده مستثنی نیست و تحقق کامل طرح فروش نیز نشان می دهد که بازار مشتاق محصولات جدید است و شرایط فروش آن نیز می باشد. متفاوت است. .

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=45527

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.