• امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
0

از رکوردشکنی تتر تا نشانه های رشد انفجاری قیمت بیت کوین

  • کد خبر : 45509
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۴:۵۸
از رکوردشکنی تتر تا نشانه های رشد انفجاری قیمت بیت کوین

اکوایران: استیبل کوین تتر توانسته به ارزش بازار 120 میلیارد دلار برسد و نشانه هایی وجود دارد که قیمت بیت کوین رشد بسیار بیشتری خواهد داشت.

اخبار اقتصادی، تتر به‌عنوان بزرگ‌ترین استیبل کوین جهان، به ارزش بازار ۱۲۰ میلیارد دلار رسیده است که نشان‌دهنده لحظه مهمی در دنیای ارزهای دیجیتال است.

به گفته کوین تلگراف، این افزایش عرضه تتر می تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین بعدی شود، زیرا معمولاً نشانه ای از تمایل سرمایه گذاران به خرید ارزهای دیجیتال است. تتر اخیراً بیش از 66 میلیون دلار استیبل کوین به بایننس و 20 میلیون دلار برای کراکن ارسال کرده است که می تواند فشار خرید بیشتری ایجاد کند.

اکتبر از لحاظ تاریخی یک دوره قوی برای بیت کوین بوده است و در جامعه رمزنگاری به عنوان “Uptober” شناخته می شود. برخی تحلیلگران بر این باورند که این موضوع می تواند باعث افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین شود به طوری که قیمت آن تا پایان سال جاری به 92 هزار دلار می رسد. در ماه اکتبر، بیت کوین به طور متوسط ​​21 درصد بازدهی داشته است.

ارزش بازار بیت کوین نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته و به 1.35 تریلیون دلار رسیده است که یک تریلیون دلار بیشتر از اتریوم است. قیمت بیت کوین اخیرا برای اولین بار از ماه جولای از 68000 دلار فراتر رفت و به ارزش بازار 1.41 تریلیون دلار نزدیک شد. تحلیلگرانی مانند فرد کروگر پیش بینی می کنند که بزرگترین ارز دیجیتال می تواند تا سال 2040 به یک بازار 100 تریلیون دلاری تبدیل شود.

علاوه بر این، صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین (ETF) به رکورد 20 میلیارد دلار ورودی خالص رسیده‌اند که باعث افزایش خوش‌بینی نسبت به رشد آینده شده است. علیرغم پیشرفت های اخیر، برخی کارشناسان معتقدند که بیت کوین هنوز در مراحل اولیه پتانسیل خود است. با ادامه رشد بیت کوین، بسیاری بر این باورند که این ارز دیجیتال هنوز هم فضای زیادی برای رشد دارد.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز یکشنبه (29 اکتبر) از 67443 دلار به 68762 دلار در نوسان بوده است. این ارز دیجیتال در ساعت 19:50 به وقت ایران به قیمت 68558 دلار معامله شد. تغییرات قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و این ارز دیجیتال با رشدی حدود 350 دلار همراه بوده است.

ارزش تراکنش بزرگترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 21.15 میلیارد دلار بوده است و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل تقریباً 10 درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۶۳۵ دلار به ۲۷۱۸ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت 19:51 به وقت ایران به قیمت 2699 دلار معامله شد. تغییرات قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و این ارز دیجیتال بیش از 50 دلار رشد کرده است.

ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در 24 ساعت گذشته 89.10 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل 11 درصد افزایش یافته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=45509

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.