• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

سرپرست جدید خانه ایران در این تیم به همراه ابراهیم رئیسی

  • کد خبر : 34424
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
سرپرست جدید خانه ایران در این تیم به همراه ابراهیم رئیسی

اکوایران: با گذشت چهار روز از انتخابات میان دوره ای رئیس اتاق بازرگانی ایران، امروز رئیس جدید اتاق ایران به همراه تیم ابراهیم رئیسی عازم ترکیه شد.

اخبار اقتصادی؛ ماجرای درگیری دولت و بخش خصوصی که از هشتم خرداد با انتخاب حسین صلاح ورزی آغاز شد، با انتخابات میان دوره ای رئیس اتاق بازرگانی ایران به پایان رسید.

سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ترکیه به دعوت همتای ترکیه ای خود در راس هیاتی بلندپایه سیاسی و اقتصادی به آنکارا سفر کرد و همانطور که در فرودگاه مهرآباد گفت، هدف از این سفر تشکیل یک هیات عالی رتبه مشترک بود. . ایران و ترکیه و همچنین گفت و گو در مورد روابط دوجانبه به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی و تجاری. در این سفر صمد حسن زاده رئیس مجلس ایران در اولین سفر خود پس از انتخاب به عنوان رئیس مجلس بخش خصوصی با همراهی رئیس جمهور و هیئت همراه برای دیدار با رئیس جمهور ترکیه به آنکارا رفت. اردوغان و هیئت اقتصادی و تجاری این کشور.

رئیس اتاق ایران پیش از عزیمت به ترکیه درباره روابط تجاری دو کشور گفت: چشم انداز مبادلات اقتصادی ایران و ترکیه 30 میلیارد دلار است و با این سفر این فرصت برای فعالان اقتصادی ترک فراهم می شود. هر دو کشور.

وی بیان کرد: سفر به ترکیه فرصتی برای توسعه بیشتر فعالیت های اقتصادی کشورمان است و از این رو قرار است در این سفر با فعالان اقتصادی ایران و ترکیه دیداری داشته باشیم.

به گفته وی، حجم اقتصادی دو کشور در حال حاضر حدود 7 میلیارد دلار است، اما برنامه 30 میلیارد دلار در سال است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=34424

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.