• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
5

پیش بینی قیمت دلار در آذر ماه

  • کد خبر : 30926
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
پیش بینی قیمت دلار در آذر ماه

اکوایران: گروهی از معامله گران معتقدند با ورود بازار به ماه جدید قیمت دلار کاهش می یابد و با نزدیک شدن به پایان آذرماه قیمت دلار افزایش می یابد. آنها با اشاره به تقاضای دی ماه امسال و انحلال شرکت ها برای سال جدید معتقدند تقاضای دلار در بازار در این ماه افزایش می یابد.

به گزارش اخبار اقتصادی، قیمت دلار هرات پس از حرکت به کانال 49 هزار تومان و لمس پشتوانه 49 هزار و 800 تومانی و عدم از دست دادن این سطح به کانال 50 هزار تومان بازگشت. گروهی از معامله گران تصور می کنند با ورود بازار به ماه جدید، قیمت دلار کاهش می یابد و با نزدیک شدن به روزهای پایانی شانس، قیمت دلار افزایش می یابد. این دسته با اشاره به تقاضای دی ماه و انحلال شرکت ها برای سال جدید، معتقدند تقاضای دلار در بازار در این ماه افزایش می یابد و به همین دلیل قیمت دلار ممکن است نوسان داشته باشد. اما از سوی دیگر گروهی معتقدند که حتی اگر بازار بالا برود بازارساز دست بالا را دارد. این گروه فکر می کنند جیب بازارساز به دلیل فروش نفت و آزاد شدن پول های بلوکه شده پر است.

قیمت دلار در هرات در ابتدای هفته از 50 هزار و 150 تومان آغاز شد و در نیمه اول تلاش کرد تا خط مقاومتی 50 هزار و 300 تومانی را بشکند اما نتوانست از این خط عبور کند و در نیمه دوم به نرخ گشایش رسید. قیمت دلار روز شنبه روی 50200 توکن پشت خط بسته شد.

قیمت درهم امارات روز شنبه با نرخ مثبت 13 هزار و 850 تومان نسبت به روز پنجشنبه آغاز شد و با 13 هزار و 900 تومان افزایش به فعالیت خود پایان داد. با این قیمت یک درهم 51 هزار تومان برآورد شده است. اختلاف قیمت درهم هرات با دلار هرات روز شنبه به بیش از 800 تومان رسید که رقم قابل توجهی است. قیمت تتر روز شنبه بین 50 هزار و 500 تا 50 هزار و 800 تومان بود که نزدیک به قیمت دلار تهران است.

به گفته تحلیلگران فنی، اگر امروز قیمت دلار از خط مقاومتی 50 هزار و 300 تومان عبور کند، ممکن است به سمت سطح مقاومت بعدی 50 هزار و 600 تومان پیش رود. اگر قیمت دلار از این حد فراتر رود، ممکن است با افزایش وارد کانال 51 هزار توکن شود. همچنین اگر قیمت درهم امارات بالای 13900 تومان تثبیت شود، قیمت دلار امروز از اولین مقاومت خود عبور خواهد کرد، اما در صورت کاهش درهم از این محدوده، قیمت دلار همچنان بین 50 تا 50 هزار و 300 تومان در نوسان است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=30926

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.