به گزارش اخبار اقتصادی، نمادهای فولد، تاسیکو، شپنا، زنان و نماد دور آنها نمادهایی بودند که تأثیرگذاران منفی بازار فعلی به حساب می آمدند. به غیر از فروردین ماه سال جاری که با ورود خالص پول واقعی به بازار بیش از 6 هزار میلیارد تومان مواجه هستیم، از اردیبهشت تا کنون هر ماه به طور میانگین بیش از 4 هزار میلیارد تومان پول واقعی داشته است. پس گرفته شده است. این موضوع در مورد شهریور ماه نیز صدق می کند و تا هجدهم شهریور ماه سال جاری حدود 923 میلیارد تومان پول واقعی از بازار خارج شده است.

خالص ترین در بازار فعلی. پول واقعی را وارد کنید نمادها مربوط به نماد وخرازم بود که حدود 48 میلیارد تومان پول خالص دریافت کرد. شاخص عمومی به همین ترتیب، با افت بیش از 5975 دستگاهی، همچنان در محدوده 2.1 میلیون دستگاه باقی می ماند تا بار دیگر علاقه مندی به این محدوده را برای فعالان بازار نشان دهد.

این در حالی است که در سامانه کدال فولاد خوزستان طی شفاف سازی عنوان شد که بر اساس مصوبه 11 شهریور هیات وزیران در خصوص نرخ خوراک گاز صنعتی از جمله واحدهای بازیافت. فولاد تا دریافت لایحه اصلاحی امکان محاسبه و ارائه آثار مالی آن وجود ندارد. پتروشیمی کرمانشاه و پتروشیمی تندگویان نیز در خصوص تغییر تعرفه خوراک و سوخت و همچنین نرخ ارز بر اساس نرخ حواله در مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران، شفاف سازی کرده اند.

همچنین بانک مرکزی امروز از رشد نقدینگی در کشور در پایان مردادماه امسال خبر داد و نقدینگی از مرز 7 هزار همات گذشت. از طرفی گفته می شود که به دلیل حجم بالای برداشت از سیستم یکپارچه ماشین این سامانه برای واجدین شرایط بازگشایی می شود تا کسانی که موعد تحویل 1403 داشتند بتوانند خودروی درخواستی خود را زودتر و در صورت امکان تحویل بگیرند.

در همین راستا دنیای اقتصاد اشاره کرد که عرضه خودرو در تبادل تولید – محصول همچنان معطل مانده است، در حالی که آمارها نشان می دهد که علاوه بر سود برای تولیدکننده، «ماشین سهام» به نفع مصرف کنندگان واقعی نیز بوده است. به گزارش دنیای اقتصاد، مرکز پژوهش های مجلس معتقد است برای ایجاد بازار متعادل فروش خودرو در بورس که نوسان نداشته باشد، نیاز به عرضه پایدار، منظم و قابل پیش بینی است. مسئله اساسی این است که تولیدکننده از امکان تعیین قیمت در بازار با کنترل عرضه محروم است.

بررسی فنی شاخص کل سهام ارزش های تهران

اگرچه بازار امروز کمی پررونق بود و بازار نتوانست مثبت شود، اما دومین شمع منفی شهریور ماه نمایان شد و شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران پس از صعود از اوایل سپتامبر، با دومین کندل منفی خود مواجه شد. ممکن است توصیه شود که شاخص در حدود 2.1 میلیون واحد کنترل شود. بر اساس مبانی بازار، شاخص کل در قیمت های مناسبی است و برای رشد نیاز به خبرهای خوبی دارد. البته خبر تغییر نرخ مبادله ای قیمت پایه محصولات. مبادله کالا و بازگشت تعیین نرخ خوراک گاز و سوخت صنایع با فرمولی چیزی جز خبری نبود که بازار را تکان دهد و به اصطلاح هیچ پیش بینی در بازار در این زمینه وجود نداشت. به گفته فعالان، بازار حاضر به خرید با ریسک بالا نیست زیرا به زمان تدوین و ارائه بودجه سال جدید نزدیک می شویم. رئیس دولت نیز این روزها اعلام کرده که دولت بدون چاپ پول کسری بودجه را پوشش داده است. بیانیه ای که با آمارهای رسمی همخوانی ندارد.

اما از نظر فنی شاخص کل بورس اسناد مهم، اسناد ارزشمند تهران همچنان در مسیر رنج روزهای پایانی تابستان است. انتظار می رود بازار در این دو هفته در پایان فصل گرم سال و با نزدیک شدن به گزارش های شش ماهه شرکت ها شاهد تغییرات خوبی باشد. اما ترس از اقدام بعدی دولت اجازه خرید در بازار را از او گرفته است. در اینجا ما در مورد از دست دادن اعتماد صحبت می کنیم.