• امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
2

پیشبینی بورس فردا 10 تیر 1403 /آیا مثبت برای شاخص کل به وجود آمده است؟

  • کد خبر : 40986
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
پیشبینی بورس فردا 10 تیر 1403 /آیا مثبت برای شاخص کل به وجود آمده است؟

اکوایران: بازار بورس امروز تماماً نگاه خود را معطوف به انتخابات انتخابات 8 تیر قرار داد و در دقایق بازار بود که انتخابات به دور دوم کشیده شد کمی از سرعت خود را کم شاخص کرد که در طول روز روز بیش از 12 ساعت واحد رشد کرد. را دیده بود در نهایت با ام کرد. ه بود، بازگشایی شد و به روال سابق برگشت.

دوره در محدود ه 4500 کرده بود. اما ابهام همچنان برای بازار سرمایه و برای آینده و سیاسی به واسطه دور دوم انتخابات در دوره دوم پابرجا است البته در دور دوم انتخابات) ود.

154 رد تومان ثبت شد. همچین ارزشی 151 میلیاردی تا سه گروه برتر بازار امروز از نظر ارزشی مشخص می شود.

عرضه اولیه دیگری در راه بورس تهران است و نماد معیٕ 1403 به بازار عرضه می شود. 4 و 125 هزار سهم و اجدشرایط به روش حراج250 میلیون سهم معادل 2 درصد از سهام شرکت است.

بیشترین اواشی انتخابات و نتیجه هم به دور دوم پزشکیان با 10 میلیون و 415 هزا $991 دور دوم انتخابات در روز 15 تیر ماه بعد در صحنه انتخاباتی کشور حضو ردارند.

امإ خ دلار نیما به کانال 43 هزار تومان وارد شد. همچنین به نقل از تسنیم، بر اساس مصوبه هیئت دولت و به پیشنهاد قتصاد، سهام دولت در 9 شرکت از سوی سازمان خصوصی سازی ارائه خواهد شد. The ————- 2 ی نام برده شده است.

انگلیسی میون بهمن دیزل با موعد تحویل 10 شهریور است.

اولین بار در روز و یک خوش بینی سرمایه گذاران نسبت به هوش مصنوعی، به این نقطه عطف دست یافت.

ى روز یکشنبه دهم تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران می تواند با مبلغ پول و پانصد میلیون ریال زای هر قطعه شمش طلا در سی و پنجمین حراج این مرکز شرکت.

حراج حضور شمش طلای در مرکز ایران برگزار می شود، استاندارد با عیار مور د قرار گرفته است.

منتهی به چهارشنبه ۶ تیرماه ۲۳.۶۶ درصد ثابت باقی ماند. ه آخرین حوالی 23.66 درصدی قرار گرفته است.

بررسی توراق بهادار تهران

همانطور که برداشت شده است که نتیجه دور بعد نیز تا حدودی است و بازاری کرده است برای این یک هفته را به خود دیده است. این موضوع را می‌توانم از ارزش‌های نقدی برداشت از 4500 میلیارد تومان.

RSI ارج شده است و احتمالاً قونشتاین برای این اندیکاتور نیز رو به بالا شکسته شود. البته که حدود 200 روزه و پس از آن میانگین 55 روزه به عنوان مقاومتی جدی برای شاخص بر سر راه آن قرار دارند.

اما موضوع برای اهالی بازار سرمایه آینده روشن است آن را در نتیجه دور دوم می‌بیند تا بلکه از ناملایماتی برای بازار سرمایه در طول چند سال رخ داده است کمی کاسته است. تیم اقتصادی دولت آینده برای بازار سرمایه مهم است.

به هر حال ظواهر امر این طور نشان می دهد که بازار بورس تهران از منظر و ار تر است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40986

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.