• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
5

واردکنندگان خودرو بخوانند

  • کد خبر : 31028
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
واردکنندگان خودرو بخوانند

اخبار اقتصادی، مهران سالاریه افزود: بر اساس بهسازی انجام شده، کلیه گواهی های اسقاط بلااستفاده واردکنندگان یدک کش مشمول بند «ج» ماده 30 قانون مقررات ثابت از سامانه RPF به سامانه جدید منتقل شده است. ستاد نوسازی ناوگان و این دسته از متقاضیان می توانند از گواهی انصراف خود برای شماره گذاری استفاده کنند.

وی تصریح کرد: برآوردهای ستاد نوسازی و اسقاط خودروهای فرسوده نشان می دهد که گواهی اسقاط گازوئیل به اندازه کافی در دسترس است، بنابراین بر اساس اصلاح ماده 10 قانون سازمان صنعت خودرو، کلیه واردکنندگان تراکتور موظف هستند. ارائه گواهی اسقاط برای شماره گذاری.

مسئول نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده خاطرنشان کرد: تعداد گواهی اسقاط برای شماره گذاری انواع خودرو تا ابلاغ آیین نامه جدید (ماده 10 قانون تنظیم مقررات صنعت خودرو) بر اساس جلسه قبلی تصویب وزرا و صورتجلسه «تعیین گواهی اسقاط لازم برای خودروهای وارداتی» ثبت می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تعداد گواهی اسقاط مورد نیاز برای شماره گذاری خودروهای وارداتی در آیین نامه جدید، متقاضیانی که پیش از ابلاغ این آیین نامه گواهی اسقاط را در سامانه nnhk.ir ضمیمه کنند به عنوان 8 گواهی برای شماره گذاری آنها محاسبه می شود. .

رئیس سازمان نوسازی و اسقاط خودروهای فرسوده خاطرنشان کرد: واردکنندگان این طرح باید در اسرع وقت نسبت به الصاق گواهی اسقاط برای اخذ مجوز شماره گذاری اقدام کنند زیرا پس از ابلاغ مقررات جدید تعداد گواهی اسقاط مشخص می شود. بر اساس جدول جدید

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=31028

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.