• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
1

هزینه سوخت خودروهای بدون بیمه باید با جدیت بیشتری کاهش یابد

  • کد خبر : 38569
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
هزینه سوخت خودروهای بدون بیمه باید با جدیت بیشتری کاهش یابد

به گزارش اخبار اقتصادی، وزیر اقتصاد در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم تخصیص شد. هزینه سوخت خودروها و موتورسیکلت های بنزینی بدون بیمه نامه شخص ثالث با جدیت و شدت بیشتری افزایش یافته است.

خاندوزی در نامه ای به بذرپاش نوشت:

ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مستمر همکاران آن وزارتخانه که در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در اجرای مفاد ماده 48 قانون بیمه اجباری در قبال خسارات وارده به اشخاص ثالث در اثر تصادفات ناشی از وسایل نقلیه و غیرفعال نمودن خودروها، فعالیت می کنند. کارت سوخت خودروهای گازسوز فاقد بیمه نامه شخص ثالث در مرحله اول اجرای ماده قانونی مذکور با توجه به نتایج مثبت حاصل از اجرای این ماده قانونی که منجر به افزایش پوشش بیمه ای خودروها نیز شده است. نحوه صرفه جویی در مصرف روزانه میلیون ها لیتر نفت و گاز لطفا سفارش دهید لطفا در مرحله بعد اجرای طرح عدم تعیین سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت های بدون بیمه نامه در دستور کار قرار گیرد تا اشخاص ثالث با جدیت و قوت بیشتری، تا در آینده شاهد تداوم آثار مثبت اجرای این ماده قانونی باشیم.

وی در پایان خاطرنشان می کند: همکاران این وزارتخانه در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آمادگی هر نوع همکاری و مساعدت را دارند تا این مرحله از اجرای قانون با شایستگی انجام شود.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38569

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.