• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
3

قیمت لاستیک ارزان است.

  • کد خبر : 30173
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
قیمت لاستیک ارزان است.

به گزارش اخبار اقتصادی به نقل از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان. حسین فرهید زاده درباره وضعیت بازار تایر گفت: با توجه به تمهیدات کارگروه تنظیم بازار و جلساتی که با تولیدکنندگان برای تنظیم بازار تایر برگزار شد، اقدامات لازم در خصوص آگهی سبدهای ویژه برای بازار لاستیک انجام شده است. توزیع لاستیک های سنگین توسط کارخانه های تولید تایر.

همچنین به گفته وی، با توجه به کاهش تعرفه واردات تایر از 32 درصد به 10 درصد، واردکنندگان اقدامات اجرایی لازم را برای عرضه کافی کالا در بازار انجام داده اند و اکنون شاهد کاهش قیمت عرضه هستیم. مرحله.

فرهیدزاده در ادامه با بیان اینکه برخی افراد سودجو با برداشت نادرست از مصوبات اخیر معتقدند با انباشت لاستیک در آینده می توانند این محصول را گرانتر بفروشند، تصریح کرد: اما چنین سوالی صحت ندارد و تاکید مصوبات صادره بر این است که بازار تعادل ایجاد کند.

وی افزود: تمامی اپراتورهای تولید و توزیع موظفند اطلاعات فروش خود را در سامانه های مرتبط وزارت حراست مانند سامانه جامع تجارت ثبت کنند تا در صورت مراجعه بازرسان موضوع به عنوان عرضه غیرحضوری تلقی نشود.

همچنین به گفته این مقام مسئول، تمامی مراکز عرضه و توزیع موظف به رعایت قیمت های مصوب ابلاغی در سامانه 124 هستند و شهروندان در صورت خرید با قیمت های بالاتر می توانند برای ثبت نام و پیگیری خرید خود به سامانه های مربوطه مراجعه کنند. شکایات از طریق تلفن 124. بازرسی اتحادیه ها و ادارات کل صنعت، معدن و تجارت.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=30173

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.