به گزارش اخبار اقتصادی، قیمت دلار در مرکز مبادلات طلا و ارز به روند کاهشی خود ادامه می دهد و امروز با کاهش جزئی مواجه شد.

امروز شنبه 20 شهریور 1402 قیمت دلار در مرکز مبادلات ارز و طلای ایران با دو تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته در سطح 41 هزار و 287 تومان قرار دارد.

در ادامه قیمت یورو که روز پنجشنبه با افزایش قابل توجهی همراه بود، امروز با کاهش بسیار بیشتری روبرو شده و با کاهش ۵۶۵ تومانی به سطح ۴۴ هزار و ۵۴۰ تومان رسیده است.

از این حیث قیمت درهم امارات 11242 تومان است که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.

نرخ های ارسال حواله دلاری، حواله یورویی و حواله درهم در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 534 تومان، 40 هزار و 491 تومان و 10 هزار و 220 تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت چند ارز امروز در سایت مرکز مبادلات با افزایش درهم و کاهش دلار و یورو همراه بوده است.

امروز شنبه 20 شهریور 1402 قیمت دلار در سایت مرکز مبادلات ایران (تقریباً تا ساعت 12:30) با دو تومان کاهش نسبت به روز گذشته به طور میانگین 41 هزار و 286 تومان اعلام شده است.

در همین مکان، قیمت یورو امروز در صرافی با ۵۶۵ تومان کاهش نسبت به روز گذشته و میانگین رقم ۴۴ هزار و ۵۳۹ تومان به توافق رسید.

قیمت درهم امارات نیز به طور میانگین ۱۲ هزار و ۹۳۹ تومان اعلام شد که ۹۵ تومان افزایش یافت.

این نرخ ها در حالی رخ می دهد که قیمت دلار در بازار آزاد، یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می خواند، در سطح بالاتری قرار دارد. قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف نزدیک به 8 هزار تومان در کانال 49 هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه نیم سکه و ربع سکه.

بر اساس اعلام اتحادیه صرافان، قیمت انواع سکه امروز کاهش یافته است. قیمت سکه امامی امروز با 24 هزار تومان کاهش اندک در انتهای کانال 28 میلیون تومان قرار دارد.

همچنین در سایت انجمن طلا، سکه امامی نیز در انتهای کانال 28 میلیون تومان قرار دارد و برای آن رقم 28 میلیون و 50 هزار تومان درج شده است.

قیمت نیم سکه در صرافی های مجاز به طور میانگین 15 میلیون تومان را در محدوده کم نوسان بین دو کانال نشان می دهد که نسبت به روز گذشته تقریباً 80 هزار تومان کاهش داشته است.

تا ظهر امروز شنبه یازدهم شهریور ماه 1402 قیمت ربع در صرافی همچنان در محدوده 10 میلیون تومان است و میانگین آن 10 میلیون و 80 هزار تومان اعلام شده است.