• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
0

فرصت طلبی تلگرام در بازار ارزهای دیجیتال

  • کد خبر : 41117
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
فرصت طلبی تلگرام در بازار ارزهای دیجیتال

تلگرام، یکی از محبوب ترین پیام رسان های جهان، نقش مهمی در بازار ارزهای دیجیتال داشته است. تلگرام به عنوان یک پلتفرم پیام رسان به دلیل امنیت بالا و قابلیت های گسترده، بستر مناسبی برای تشکیل گروه ها و انجمن های مختلف ارزهای دیجیتال بوده است. افراد می توانند در این گروه ها اطلاعات، اخبار و تحلیل های مربوط به ارزهای دیجیتال را مبادله کنند.

علاوه بر این، بسیاری از پروژه های بلاک چین و ارزهای دیجیتال از تلگرام برای برقراری ارتباط با جامعه کاربران و سرمایه گذاران خود استفاده می کنند. در مراحل اولیه عرضه اولیه سکه (ICO)، تلگرام به عنوان کانال اصلی برای اطلاع رسانی و جذب سرمایه گذاران مورد استفاده قرار گرفت.

ساناز وفی، مشاور و تحلیلگر بلاک چین در شانزدهمین رویداد هفتگی سکه خوانی مجموعه مانی لب که به موضوع «شناسایی پروژه مناسب برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای رمزنگاری شده» اختصاص داشت، ضمن ارائه اطلاعات و تمرین مفید برای تعیین لحظه اقدام کرد. سرمایه گذاری در پروژه ارزهای دیجیتال، اطلاعاتی در مورد تلگرام و مینی برنامه های آن و همچنین نقش آن در بازار ارزهای دیجیتال ارائه کرد.

تلگرام با ارائه کارکردهای متفاوت و خلاقانه توانسته امکانات گسترده ای را در اختیار کاربران خود قرار دهد. یکی از این قابلیت ها مینی اپ هایی است که به کاربران امکان دسترسی به سرویس ها و اپلیکیشن های مختلف از طریق تلگرام را می دهد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41117

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.