• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
7

خرید تیک آبی ! قابلیت‌های جدید تیک آبی تلگرام

  • کد خبر : 36991
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
خرید تیک آبی ! قابلیت‌های جدید تیک آبی تلگرام

تلگرام یک پلتفرم یا اپلیکیشن خارجی است که با تمام محدودیت‌هایی که دارد، در میان کاربران ایرانی بسیار محبوب و دلخواه است. تلگرام پرمیوم نسخه‌ای جدید از تلگرام است که به علت داشتن قابلیت‌‌های جدید در میان کاربران درخشیده است. سرعت تلگرام پریمیوم در مقایسه با نسخه‌های دیگر بسیار بالاتر بوده و جذاب‌تر است. در ادامه بیشتر در مورد خرید تلگرام پرمیوم و مزیت‌های پرمیوم کردن تلگرام پرداخته می‌‌شود.

راه‌های پرمیوم کردن تلگرام

برای پرمیوم کردن تلگرام راه‌های متعددی وجود دارد که هر کاربر با توجه به شرایط خویش اقدام به انجام چنین کاری می‌کند.

1-استفاده ار سایت‌های داخلی، کاربران وارد سایت‌های داخلی فروشنده این قابلیت شده و با پرداخت دلار و یا ریال این قابلیت را برای خود خریداری می‌کنند. لازم به ذکر است این روش بهترین، ساده‌ترین و سریع‌ترین روش برای رسیدن به تیک آبی تلگرام است. این روش کاملا آسان، قانونی و بدون نگرانی انجام می‌شود‌ و قابل تمدید است.‌ خرید تلگرام پرمیوم از طریق سایت‌های داخلی بهتر است.

2- با توجه به اینکه کشور ما درگیر تحریم شده است. بسیاری از پلتفرم‌ها همکاری خوبی با کاربران ایرانی ندارند، راه دوم برای پرمیوم کردن تلگرام استفاده از شماره‌های مجازی است که بسیاری از سایت‌ها این شماره را برای شما خریداری می‌کنند.

3-فعال سازی تلگرام پرمیوم با کمک ربات تلگرامی، کاربران برای استفاده از این روش با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستند؛ چراکه ربات تلگرام پریمیوم تنها بر روی نسخه سیستمی یا کامپیوتری تلگرام کار می‌کند ولی پس از فعال سازی، دیگرامکان استفاده از قابلیت‌ها روی گوشی ممکن نیست. برای روش Premiumbot@ را در بخش جستجو تلگرام جستجو کنید و وارد ربات پرمیوم شوید. پس از آن با انتخاب گزینه استارت، لینک پرداخت برای شما باز خواهد شد. اما برای پرداخت بهای اشتراک ماهانه لازم است از gift card یا کارت‌های پرداخت بین المللی استفاده کنید.

مزییت‌های خرید تلگرام پریمیوم

کاربرانی که اقدام به خرید تلگرام با تیک آبی می‌کنند، از مزیت‌های آن برخوردار می‌شوند که شامل موارد زیر است.

افزایش اعتبار حساب

زمانی که اقدام به خرید تلگرام با تیک آبی می‌کنید، اعتبار حساب شما افزایش می‌یابد و ممکن است تعداد کسانی که بخواهند به کانال شما اضافه شوند، بالا رود. با این تیک تعداد دنبال کنندگان شما به طرز چشمگیری بیشتر شده و کارتان رو به بهبود خواهد گذاشت. با خرید تلگرام پرمیوم کانال و حساب خود را پر بیننده کنید.

ارسال و دریافت فایل با حجم بیشتر

نسخه‌‌های عادی تلگرام سرعت پایین‌تری دارند، اما با خرید تلگرام با تیک آبی کاربران می‌توانند از سرعت فوق‌العاده آن در دانلود و آپلود برخوردار شوند. در تلگرام عادی ارسال و دریافت فایل تا ۲ گیگ ممکن بود، اما در تلگرامی که تیک آبی دارد، امکان ارسال فایل تا ۴ گیگ امکان پذیر است. سرعت تلگرام پریمیوم بسیار بالاتر بوده و از این جهت موجب رضایت کاربرانی است که از این پلتفرم برای انجام امور مالی و فروشگاهی استفاده می‌کنند. با خرید تلگرام پرمیوم می‌توانید روزانه چندین فیلم را دریافت و ارسال کنید.

امکان تبدیل صوت به متن

یکی از بهترین و جذاب‌ترین مزایای تلگرام با تیک آبی این است که کاربران با یک کلیک می‌توانند صدای ضبط شده خود را به متن تبدیل کنند. بسیاری از افراد که در تولید مقالات یا محتوای متنی فعالیت دارند، این یک فرصت عالی برای پیشرفت کارشان است.‌ با خرید تلگرام پرمیوم می‌توانید تعداد زیادی محتوا تولید کنید.

امکان سنجاق کردن ده پیام

تمامی کسانی از تلگرام به عنوان پلتفرم درآمدزایی استفاده می‌کنند، گاهی نیاز دارند که مطالب مهم را سنجاق یا پین کنند، خرید تلگرام با تیک آبی به کاربران فرصت می‌دهد تا بتوانند روزانه ده عدد پیام مهم را سنجاق کنند. با پرمیوم کردن تلگرام روزانه چند پیام را سنجاق کنید تا همگی در دسترس باشند.

عدم ‌جود تبلیغات در نسخه‌های پرمیوم

تمامی اپلیکیشن‌ها دارای تبلیغات گسنرده‌ای هستند که اینترنت زیادی از کاربران را هدر می‌دهند، با وم با تیک آبی هیچ خبری از تبلیغات وجود ندارد.

سرعت تلگرام پرمیوم

با توجه به اینکه تعداد زیادی از مردم به طور روزانه از این پلتفرم کمک می‌گیرند، تلگرام اقدام به افزایش سرعت آن نموده است. متقاضیان با خرید تلگرام پرمیوم از سرعت بالای آن لذت می‌برند. در تلگرام پرمیوم امکان ارسال و دریافت فایل‌ها به سرعت انجام می‌شود. با بالا رفتن سرعت این نرم افزارها بسیاری از تبادلات اقتصادی که کاربران با این پلتفرم انجام می‌دهند، زودتر انجام می‌شود. با پرمیوم کردن تلگرام از سرعت آن بهره ببرید.

سخن پایانی

تلگرام یک پلتفرم خارجی است که در جهان حدود ۵۰۰ میلیون کاربر دارد. بسیاری از مردم از تلگرام به عنوان یک پلتفرم برای درآمدزایی و انجام امور روزانه خویش کمک می‌گیرند. قابلیت جدید تلگرام این است که با خرید تیک آبی این اپلیکیشن می‌توانید به امکانات و مزیت‌های خوبی از این نرم‌افزار دست پیدا کنید.

سرعت بالا، ارسال سریع فایل و افزایش تعداد کاربران و دنبال کنندگان کانال‌ها از مزایای این نرم افزار جذاب با تیک آبی است. از مزایای آن می‌توان به افزایش اعتبار حساب‌های کاربری برندهای معروف اشاره کرد. با خرید تلگرام پرمیوم موجب افزایش تراکنش‌های مالی می‌شود.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36991

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.