• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

فردا دوشنبه مهلت ارسال حساب ثبت نام خودرو به پایان می رسد.

  • کد خبر : 43083
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
فردا دوشنبه مهلت ارسال حساب ثبت نام خودرو به پایان می رسد.

به گزارش اخبار اقتصادی، ثبت نام 12 محصول ایران خودرو از 24 مرداد آغاز شده و متقاضیان می توانند تا 2 شهریور ثبت نام کنند.

بدیهی است با توجه به تاخیر در هماهنگی های لازم بین برخی از بانک های عامل و سامانه در تهیه بستر حساب های پروکسی و مسدود شدن حساب در روز اول (یکشنبه 21/05/1303)، بدین وسیله فرصت یکسانی را برای تمامی متقاضیان فراهم می نماییم. ، مهلت تعیین شده برای پروکسی و مسدود کردن. افتتاح حساب با افزودن یک روز از یکشنبه 21/05/1403 تا پایان ساعت 24 روز دوشنبه 29/05/1303 نزد بانک های عامل امکان پذیر است.

شرط ارائه اجباری گواهی از شرایط عمومی متقاضیان عادی شرکت در مراحل ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) حذف شده است و با توجه به اینکه ارائه گواهی برای سایر متقاضیان (طرح جمعیت جوان مادران فرسوده) خودروها و خودروهای برقی) یکی از شروط تعیین می باشد که انجام نشده است، شرط داشتن گواهینامه رانندگی حذف شده است تا کلیه متقاضیان درخواست خرید (اولویت بندی) ثبت کنند.

با توجه به حذف شرط داشتن گواهینامه، مهلت تعیین شده برای نمایندگی و انسداد حساب در بانک های عامل تا پایان ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 29/05/03 یک روز دیگر تمدید می شود.

بر این اساس مهلت ثبت نام در سامانه ikcosales.ir یک روز تمدید شد و از روز چهارشنبه مورخ 24/05/1303 لغایت جمعه 1303/06/02 امکان پذیر خواهد بود.

در خصوص متقاضیان طرح فرسوده، مهلت ثبت نام در سایت ستاد نوسازی خودروهای فرسوده به نشانی WWW.NNHK.IR تا پایان ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۲۹/۵/۱۴۰۳ خواهد بود.

*نکته مهم:

ثبت درخواست در سامانه ikcosales.ir تا تاریخ 02/06/1403 امکان پذیر است و ثبت زودتر یا دیرتر درخواست تاثیری در اولویت متقاضیان ندارد و در نهایت مراحل اولویت بندی 48 ساعت پس از پایان مهلت ثبت نام آغاز می شود. و همه متقاضیان فرصت یکسانی خواهند داشت. بنابراین لطفا از عجله بپرهیزید.

امکان انتخاب خودروهای برقی برای تمامی متقاضیان: جمعیت عادی، طرح جوانان برای مادران و جایگزینی خودروهای فرسوده وجود دارد.

ضمناً متقاضیانی که شرایط اولیه طرح های فوق (مسدود شدن 230 میلیون تومان واجد شرایط یا مادران یا ثبت نام در سایت نوسازی خودروهای فرسوده) را ندارند می توانند در ابتدای ثبت نام مستقیماً «طرح خودروی برقی» را انتخاب و سپس ثبت نام کنند. اپلیکیشن خرید یکی از دو مدل خودروی برقی ارائه شده.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43083

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.