• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

اطلاعیه جدید ایران خودرو/ آزادسازی وجوه بلوکه شده از امروز

  • کد خبر : 43385
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
اطلاعیه جدید ایران خودرو/ آزادسازی وجوه بلوکه شده از امروز

به گزارش اخبار اقتصادی، با پایان یافتن مهلت ثبت نام تقاضای خرید خودرو از سوی متقاضیان و با توجه به تاکید سازمان بازرسی کل کشور بر تعیین نحوه خرید خودرو، ایران خودرو در چهارمین اطلاعیه خود تصمیم به ایجاد گزینه انتخاب برای خرید خودرو گرفت. روش در قالب فروش فوق العاده یا پیش فروش در سایت ikcosales.ir اعلام شد.

ایران خودرو وی در این اطلاعیه تاکید کرد: کلیه افرادی که برای خرید خودرو اعم از متقاضیان عادی، طرح حمایت خانواده و جوانان، تعویض خودروهای فرسوده و برقی اقدام کرده اند، برای انتخاب روش فروش به سایت ikcosales.ir مراجعه کنند. .

این خودروساز از یکشنبه 13 شهریورماه مهلتی شش روزه برای تعیین نحوه فروش توسط متقاضیان در حالت فروش فوق العاده و پیش فروش تعیین کرده است.

حساب های مسدود شده متقاضیان عادی روز دوشنبه ۱۴ شهریور حذف و مبالغ برداشت خواهد شد.

اطلاعیه شماره 4 ایران خودرو

متن کامل اطلاعیه شماره چهار به شرح زیر است:

موضوع: اطلاعیه شماره 4 نحوه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) برخی از محصولات ایران خودرو – متمم

با پایان مهلت ثبت درخواست های خرید (اولویت بندی) در روز دوم شهریور ماه 1403، به موجب اطلاعیه شماره یک مورخ 20/05/1303 و اطلاعیه شماره دو مورخ 22/05/1403 و به اطلاع متقاضیان محترم می رسد. اطلاعیه شماره سه مورخ 24/05/1303 نحوه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) برخی از محصولات شرکت ایران خودرو با توجه به تاکید سازمان محترم بازرسی کل کشور بر برخی ابهامات و مشکلات و استفاده از مزایا امکانات جدید ایجاد شده در سامانه و عناصر الحاقی، اطلاعیه شماره چهار صادر می شود:

1. امکانات جدیدی در سامانه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) در سایت ikcosales.ir ایجاد شده و کد کلاس کالا، مشخصات فنی و قیمت ماه جاری (شهریور) محصولات به سامانه اضافه شده است قابل استفاده برای متقاضیان عزیز علاوه بر این، در قسمت «جزئیات سفارش»، آیتمی با عنوان «روش فروش» ایجاد شده است.

2. موعد تحویل محصولات عرضه شده نیمه دوم سال 1403 خواهد بود که در روش فروش ویژه 90 روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد با شرکت ایران خودرو و در پیش فروش می باشد. روش بسته به نوع محصول انتخابی و اولویت کسب شده توسط متقاضی، بند چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد می باشد که با مصوبات 473 و 563 شورای رقابت پیگیری خواهد شد. .

3. کلیه متقاضیان محترم که ظرف مدت 6 روز از روز یکشنبه مورخ 04/06/1303 لغایت ساعت 24 روز جمعه 1303/06/09، درخواست خرید (اولویت بندی) را در سامانه ikcosales.ir ثبت نموده اند ضمن مراجعه مجدد به سامانه ikcosales.ir با ورود به قسمت «جزئیات سفارش» مربوط به تعیین روش فروش (فوق العاده یا پیش فروش) محصولات منتخب.

4. متقاضیان بر اساس روش فروش منتخب در اولویت قرار خواهند گرفت و متقاضیانی که روش فروش را در قسمت «جزئیات سفارش» سامانه ikcosales.ir قید نکنند، بر اساس ترجیح اکثریت متقاضیان، به‌عنوان متقاضی محسوب می‌شوند. “فروش”. ” به طور پیش فرض. “Super” انتخاب خواهد شد.

5. متقاضیان محترم پس از مشاهده اطلاعات و مشخصات فنی و قیمت روز محصولات، در صورتی که قصد تجدید نظر در خودروهای انتخابی قبلی خود را دارید، این امر با لغو سفارش هر ردیف و انتخاب خودروی جدید در سامانه امکان پذیر است.

6. وجوه مسدود شده از حساب پروکسی از روز دوشنبه مورخ 06/05/1403 رفع انسداد می شود و بانک های عامل موظفند بدون مراجعه متقاضی و یا ثبت درخواست با اطلاع صاحب حساب از طریق پیامک نسبت به رفع انسداد حساب اقدام کنند.

7. رنگ های موجود محصولات تولیدی و مونتاژی شامل سفید، مشکی آبنوس متالیک، خاکستری متالیک و نقره ای متالیک می باشد که خریداران پس از طی مراحل اولویت بندی هنگام عقد قرارداد با شرکت ایران خودرو، رنگ مورد نظر را انتخاب خواهند کرد. خودروهای برقی وارداتی فقط در رنگ سفید عرضه خواهند شد.

8. قیمت خودروهای برقی وارداتی بر اساس ضوابط قیمت گذاری کالاهای وارداتی و سایر مصوبات قانونی تعیین می شود، اما در صورت تغییر نرخ عوارض تردد، مبلغ مذکور به قیمت مصرف کننده اضافه می شود.

اطلاعیه شماره 4 ایران خودرو 2

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43385

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.