• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
4

خبر خوش برای متقاضیان پژو پارس

  • کد خبر : 37329
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷
خبر خوش برای متقاضیان پژو پارس

اخبار اقتصادی، بر اساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو با هدف افزایش ظرفیت تولید محصولات پارس و فراخوان متقاضیان با توجه به اولویت سیستم یکپارچه، با هماهنگی شبکه تامین و قطعات یدکی این خودرو، ظرفیت تولید روزانه به تدریج از 400 واحد راه اندازی افزایش می یابد. . امسال به 700 واحد در کمتر از دو ماه رسید.

این اقدام ایران خودرو پس از تمدید مجوز تولید پارس توسط سازمان ملی استاندارد برای بهار امسال انجام شده است.

به این ترتیب با افزایش ظرفیت خطوط پارس در پایگاه های تولیدی ایران خودرو، تولید این محصول بر اساس مجوز صادر شده با حداکثر ظرفیت تولیدی که تاکنون وجود دارد ادامه خواهد یافت.

اخبار اقتصادی، متقاضیان خرید خودروهای پژو پارس که تعهدشان از سامانه یکپارچه فروش خودرو تحویل خودرو در پاییز و زمستان 1402 به آنها بود، بیش از یک سال است که منتظر پیامک بخشنامه فروش هستند. این در حالی است که بخشنامه های فروش اکثر خودروهای ایران اعلام شده و حتی در اقدامی عجیب برای متقاضیان سورن خودرو، موعد تحویل زمستانی 1402 سامانه یکپارچه، بخشنامه تبدیل خودروهای پژو پارس صادر شد.

اکثر متقاضیان خرید خودرو پژو پارس کارمند و کارگر هستند و با انتخاب ارزان ترین خودرو، درخواست وام و فروش سرمایه حیاتی خود موفق به ثبت نام شدند. حالا بعد از یک سال انتظار، قرار است ماشین داشته باشند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37329

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.